eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZapas w spreju.Re: Zapas w spreju.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.task.gda.pl
    !fu-berlin.de!news.unit0.net!feeder3.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.19
    7.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada
    .pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!n
    ot-for-mail
    From: "P_ablo" <o...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zapas w spreju.
    Date: Sat, 13 Mar 2010 11:44:58 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 42
    Message-ID: <hnfqg9$d41$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <hnbeer$bci$1@inews.gazeta.pl> <x4fmht0i25lx$.dlg@lepper.institute.com>
    <b...@4...com>
    <1...@p...to.moja.pasja.net>
    <v...@4...com>
    <4b9950d2$1@news.home.net.pl> <h...@p...onet.pl>
    <hnd5g4$da2$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <1htjheew20mv1$.dlg@lepper.institute.com>
    NNTP-Posting-Host: gac83.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1268477257 13441 83.12.2.83 (13 Mar 2010 10:47:37
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 13 Mar 2010 10:47:37 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2263828
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości
    news:1htjheew20mv1$.dlg@lepper.institute.com...

    > Syfienie całej opony i konieczność czyszczenia tego przed ewentualną
    > naprawą.

    Zastanawialem sie po co ma ja cala czyscic...
    W koncu skojarzylem, ze byc moze dlatego, aby znalezc uszkodzenie, w
    wywazeniu nie powinnno przeszkadzac.

    > Oprócz tego są sytuacje w których spray z definicji sobie nie radzi - np.
    > rozcięcie boku opony o krawężnik (zdarza się dosyć często) czy złapanie
    > flaka na autostradzie - zanim wyhamujesz, z opony będą już strzępy.
    > O ile w przypadku koła zapasowego żeby unieruchomić auto i musieć wzywać
    > pomoc trzeba przypadku typu przebicie dwóch opon, to w przypadku sprayu ta
    > liczba możliwych przypadków znacznie wzrasta.

    Nie twierdze, ze sobie w takich przypadkach poradzi.
    Przez kilkanascie lat jezdzenia samochodem nie mialem ani jednego przypadku
    w ktorym zapasowka w plynie by sobie nie poradzila... Oczywiscie
    prawdopodobienstwo istnieje i wozac zapasowe kolo minimalizujesz je. Ja nie
    mam z tym zadnej traumy.

    > Wspominanie, że auta typu Porsche mają spray fabrycznie nie jest
    > specjalnie sensowne, bo one są produkowane z myślą o krajach, gdzie
    > abonamenty na assistance są sporo tańsze i znacznie więcej ludzi na to
    > stać. A już na pewno posiadaczy prosiaków.

    Sciema dla lepszego samopoczucia kierowcy :)
    Przepisy niemieckie chyba nie wierza w te cuda, kazde auto bez zapasowego
    kola musi miec opony run flat, inaczej przegladu nie przejdzie.

    Lexus przynajmniej nie sciemnia... W kabriolecie SC nie ma zapasowki (brak
    miejsca) i nie ma tez zadnych wynalazkow, za to jest prikaz stosowania
    runflatow.

    --
    Picasso




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: