  • 11. Data: 2010-09-14 15:28:34
    Temat: Re: Zapala mi si? kontrolka ABS Jaka mo?e by? przyczyna?
    Od: RhPLus <p...@g...com>

    w mojej FASTrze tak się zrobiło jak mi altek dawał za niskie volty i aku
    już padał. (dodam że przy ładowaniu 12,7 nie świeciła się kontrolka
    ładowania ale po zerwaniu paska owszem ;))

  • 12. Data: 2010-09-14 20:46:07
    Temat: Re: Zapala mi się kontrolka ABS Jaka może być przyczyna?
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Mon, 13 Sep 2010 23:55:33 +0200, misio napisał(a):

    > i czy to pilna i ważna usterka do usunięcia? Samochód Opel Astra.

    Jeżeli to Astra G to sprawdź czujnik i kabelki z lewej przedniej piasty.
    Niski poziom płynu hamulcowego takze może powodować powyższe objawy.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [Astra G '1,6 16V] [SY]

  • 13. Data: 2010-09-14 20:49:24
    Od: "misio" <a...@o...com>

    Użytkownik "RhPLus" <
    >w mojej FASTrze tak się zrobiło jak mi altek dawał za niskie volty i aku
    >już padał. (dodam że przy ładowaniu 12,7 nie świeciła się kontrolka
    >ładowania ale po zerwaniu paska owszem ;))

    Dopatrzyłem się że jezdzę cały czas z właczonymi swiatłami przeciwmgielnymi
    z tyłu. Zarówka była zle wkrecona. Może to powoduje za duze obciazenie
    elektryki. Jutro przetestuje.

  • 14. Data: 2010-09-14 20:51:27
    Od: "misio" <a...@o...com>

    Użytkownik "huri_khan"
    > Niski poziom płynu hamulcowego takze może powodować powyższe objawy.

    A jakosc płynu hamulcowego? Na pewno nie wymieniałem go wiecej niz 2 lata.

  • 15. Data: 2010-09-16 16:24:28
    Od: slaweks <s...@s...cz>

    wiadomościnews:19awjjz5qv4qi.dlg@lepper.institute.co
    m...

    > w dodatku jest całkiem prawdopodbne, ze ma to coś wspólnego z hamulcami.

    Albo z czujnikiem.