  • 11. Data: 2010-11-09 10:49:40
    Temat: Re: Zanlezione na Allegro
    Od: Mirosław <m...@g...com>

    Użytkownik "Scyzoryk" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:ibaqvf$q2e$1@news.net.icm.edu.pl...
    > no i przebieg mieści się w allegrowych standardach, czyli Pasek "w dizlu,
    > w kombi" i nalatanie pomiędzy 180-200kkm ;)
    tkz polska blokada psychologiczna,
    byle do 200 tys i jest ok reszta to szmelc,
    niezależnie czy auta maja 5 lat czy 15 i tak średnia to 180
    paranoja
    mirek

  • 12. Data: 2010-11-09 11:14:46
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-11-09 07:48, Scyzoryk pisze:

    > nie wymaga wkładu finansowego... żeby odpalił. A ABS, kto by na to zwracał
    > uwagę. Kiedyś nie było i ludzie jeździli teraz to sie w dupach poprzewracało
    > ;-)

    Pewnie naczytał się pms'owych specjalistów i wie że każdy ABS hamuje
    gorzej w dowolnych warunkach od czegokolwiek bez ABSu:)

    A.

  • 13. Data: 2010-11-09 11:35:30
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik "bratPit[pr]" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    >>> http://moto.allegro.pl/tani-pasek-stan-idealny-115-k
    m-pdw-i1291814646.html

    > eee, pewnie na forach VW jest pełno manuali "jak odłączyć lampkę ..." ;-)

    "Bierzesz śrubokręt, owijasz głownie tak żeby nie przebić szybki na wylot i
    musisz ustawić punkt uderzenia tak trochę na górze po lewej stronie. Potem z
    wyczuciem robisz PUK i lampka gaśnie. Dobra robota, czas na piwo :)"

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 14. Data: 2010-11-09 12:05:24
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Arek (G)" <a...@b...pl> wrote in message

    > Pewnie naczytał się pms'owych specjalistów i wie że każdy ABS hamuje
    > gorzej w dowolnych warunkach od czegokolwiek bez ABSu:)

    :D

  • 15. Data: 2010-11-09 13:47:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kml" <f...@g...lp> wrote in message
> [...]
    > i musisz ustawić punkt uderzenia tak trochę na górze po lewej stronie.
    > Potem z wyczuciem robisz PUK i lampka gaśnie. Dobra robota, czas na piwo

    Sądzę że prościej zalepić lampkę czarną taśmą izolacyjną...
    I wtedy robota bardziej elektryczna a nie mechaniczna :-)

  • 16. Data: 2010-11-09 14:06:38
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    > Sądzę że prościej zalepić lampkę czarną taśmą izolacyjną...
    > I wtedy robota bardziej elektryczna a nie mechaniczna :-)

    Wtedy przestaje być "nie wymaga wkładu finansowego" bo coś WIDAĆ :>

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 17. Data: 2010-11-09 14:22:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kml" <f...@g...lp> wrote in message

    > Wtedy przestaje być "nie wymaga wkładu finansowego" bo coś WIDAĆ :>

    Eee... sprzeda się wieczorem i nie będzie nic widać ;-)
    Taśmy elektrycznej musisz użyć oczywiście czarnej,
    nie jakieś tam wynalazki kolorowe! :-))))
    Tak tu w USA radzą sobie ludzie ze swoimi lampkami w fordach czy chevich.

  • 18. Data: 2010-11-09 20:30:05
    Od: "newsy" <j...@o...eu>

    I fajne 3 odcienie zielonego na czwrtej fotce :)

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:t9sgd69nf0hr9mmm8emfvnscooekqs5h65@4ax.com...

  • 19. Data: 2010-11-10 09:46:52
    Od: "SET" <b...@m...pl>

> [...]
    > tkz polska blokada psychologiczna,
    > byle do 200 tys i jest ok reszta to szmelc,
    > niezależnie czy auta maja 5 lat czy 15 i tak średnia to 180

    A zauważyliście, że jeszcze z 10 lat temu przebieg 100kkm był wielkim. Teraz
    200kkm powoli przestaje szokować. Czyli za kolejne 10 latek standardem przy
    używkach będzie 400 (przyjmuję podwojenie przebiegów po każdej dekadzie:)

  • 20. Data: 2010-11-10 15:40:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 10 Nov 2010 09:46:52 +0100 osobnik zwany SET wystukał:

    > A zauwa?yli?cie, ?e jeszcze z 10 lat temu przebieg 100kkm by? wielkim.
    > Teraz 200kkm powoli przestaje szokowaae. Czyli za kolejne 10 latek
    > standardem przy u?ywkach bedzie 400 (przyjmuje podwojenie przebiegów po
    > ka?dej dekadzie:)

    teraz to już się nie da obecne samochody za 10 lat zaczną się
    samodezintegrować :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?