-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.c
om!feeder01.blueworldhosting.com!peer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-
media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.co
m!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrad
a.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Tue, 04 Mar 2014 22:31:10 +0100
From: Jawi <t...@p...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.3.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: Zanieść prąd do samochodu
References: <lenqn5$s13$1@srv.chmurka.net> <1393523475.5688.11.camel@misiak>
<lepjhb$m8u$1@srv.chmurka.net>
In-Reply-To: <lepjhb$m8u$1@srv.chmurka.net>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 20
Message-ID: <5316461f$0$2361$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.21.82.50
X-Trace: 1393968671 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2361 83.21.82.50:15133
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2216
X-Received-Body-CRC: 53512062
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:660611
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-02-28 10:05, Piotr Gałka pisze:
> Nie chciałem się rozpisywać (już tu kiedyś pisałem w czym problem). Przy
> pierwszym problemie (jakiś 5 lat temu) okazało się, że należy nam się
> (dwa z 3 samochodów) wymiana wiązek kablowych bo w tej serii numerów
> fabrycznych robią się jakieś zwarcia.
> To nic nie pomogło i problem występuje losowo z 5..6 razy do roku w
> każdym z tych samochodów. Lato/zima nie ma wpływu, Nie jest to ujemny
> bilans (200km w lipcu a na drugi dzień rano pusty akumulator) ani
> zostawienie nie wyłączonego czegoś (moim zdaniem komputer bzikuje i coś
> sam z siebie włącza - podejrzewam, że świece żarowe, a pojęcie upgrade
> oprogramowania jest w serwisie Forda nie znane).
A może inne rozwiązanie:
Auto stoi wyłączone. Czyli podtrzymanie radia, alarmy etc. Wszystko
idzie przez jakieś proste ograniczenie prądowe, np 0.5A
Wkładasz kluczyki i jakiś stycznik wysokoprądowy bocznikuje to
ograniczenia i jest bezpośrednio aku przez stycznik podłączony.
Nawet jak zaszaleje coś i będzie miało ciągnąć prąd, to i tak do
wartości ograniczenia.
Rano wsiadasz odpalasz auto. No i szansa, że zmieścisz się w budżecie
tego co w szufladzie znajdziesz :)
Następne wpisy z tego wątku
- 04.03.14 22:35 janusz_k
- 05.03.14 10:12 Piotr Gałka
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zbieranie danych przez www
- reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- Problem z odczytem karty CF
- 74F vs 74HCT
- Newag ciąg dalszy
- Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
- Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- kabelek - kynar ?
- Podnieść masę o 0.6V
- Moduł BT BLE 5.0
- Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- ale zawziętość i cierpliwość
- Chiński elektrolizer tester wody
- Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie
- ciekawy układ magnetofonu
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=