  • Data: 2010-03-05 10:42:12
    Temat: Re: Zamienil stryjek
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lopez pisze:

    > Tak a propos kompleksów to Ty czym jeździsz, skoro twierdzisz tak o Ladzie,
    > czy Daci. 20 letnim BMW czy Skodą na kredyt?

    A co to, licytacja czym kto jezdzi?
    Skoda na kredyt jezdzilem (nowa), a jezdze 10 letnim BMW, 16 letnim BMW
    i 10 letnia Alfa.
    A moze i 20 letnie albo i starsze BMW trafi do mojej kolekcji, jak sie
    dorobie :> (tylko co to zmienia w temacie niskiej jakosci lady i dacii)
    Tak czy inaczej LADA to gowno (nijak do F1 nie pasuje).
    Dacia? Odpadowa marka renault. Nic do niej nie mam, poza tym, ze te
    samochody sa brzydkie.
    Niech sobie kazdy jezdzi czym chce, nawet taczka jak mu sie podoba, ale
    w budowaniu jakis wielkich ideologii w stosunku do tanich marek
    samochodow nie widze sensu i madrosci.
    Te marki sa tanie, bo maja byc tanie i musza byc tandetne bo nie bylyby
    tanie. Niby prosta logika, ale do niektorych nie trafia.

    --
    Karolek