  • 11. Data: 2015-06-29 09:21:43
    Temat: Re: Zamiast myszy zewnętrzny touchpad?
    Od: " 666" <...@...6>

    U mnie podpórka nadgarstka natychmiast wywołuje swędzenie, czyli zamienił stryjek...

    -----

  • 12. Data: 2015-06-29 11:52:41
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2015-06-29 09:21, 666 wrote:
    > U mnie podpórka nadgarstka natychmiast wywołuje swędzenie, czyli
    > zamienił stryjek...

    Może masz złą podpórkę? Kupiłem kiedyś drogą Fellowes i była do bani -
    właśnie s powodu nieprzyjemnego uczucia w nadgarstku, za twarda. Dla
    mnie najlepsze są marketowe z gelem w środku, gdyby jeszcze łatwo dało
    się znaleźć nie śmierdzące...

  • 13. Data: 2015-06-29 15:09:57
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-06-29 o 09:21, 666 pisze:
    > U mnie podpórka nadgarstka natychmiast wywołuje swędzenie, czyli
    > zamienił stryjek...
    >

    > -----

    U Ciebie też za wysoka, skoro odpowiadasz "do góry nogami" ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 14. Data: 2015-06-29 21:46:36
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2015-06-25 o 08:18, 666 pisze:
    > Co jakiś czas próbuję wrócić do pracy z myszką i nie jestem w stanie,
    > nadgarstek nie pozwala (odezwał się nawet po paroletniej przerwie),
    > natomiast bardzo sprawnie i bez bólu pracuje mi się z touchpadem na
    > laptopie.
    > Ergonomia pracy na lapku nie jest taka zła, wykonujemy znacznie mniejsze
    > ruchy znad touchpada do klawiszy, gdy trzeba coś odrobinę "poprawić" myszą.
    > No ale jak to rozwiązać przy zewnętrznej klawiaturze - np. po
    > zadokowaniu lapka - żeby urządzenie (zewnętrzna klawiatura z polem
    > touchpada) nie miało wielkości stolika do kawy?
    Możesz spróbować z graficznym tabletem, np. jakiś tańszy wacom

  • 15. Data: 2015-06-30 07:17:10
    Od: " 666" <...@...6>

    Czyli coś piszę, chcę zmienić położenie kursora, odrywam ręce od klawiszy, szukam
    rysika, biorę rysik, przenoszę kursor w inne
    miejsce, odkładam rysik, kładę ręce na klawiaturze i piszę dalej?

    Widzieliście może zewnętrzną klawiaturę z "pipsztykiem" pomiędzy klawiszami (to chyba
    IBM wymyślił w swoich laptopach)?

    -----

  • 16. Data: 2015-06-30 07:51:27
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@and_here.go2.pl>

    Użytkownik " 666" napisał w wiadomości grup

[...]

    Tanio nie będzie...
    http://www.morele.net/klawiatura-lenovo-keyboard-usb
    -with-trackpoint-us-euro-55y9042-318775/