    From: "sm" <s...@p...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Żałoba w TV
    Date: Fri, 9 Mar 2012 20:49:50 +0100

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    news:4f55a88b@news.home.net.pl...
    > Nie to żebym miał coś przeciwko, tylko zastanawia mnie jedna sprawa. Że
    > jest ona (żałoba) na polskich kanałach, to sprawa oczywista. Ale jestem
    > zaskoczony tym, że można ją zobaczyć również na kanałach National
    > Geographic, BBC. Czy to jest wyraz solidaryzowania się nadawców tych
    > kanałów i widzą czarne loga wszyscy odbiorcy bez względu na kraj, czy też
    > może logo jest "dorabiane" indywidualnie dla danego kraju? Interesuje
    > mnie aspekt techniczny.

    Wychodzi na to, że każdy kraj ma własny dosył takich programów jak NGC na
    przykład, bo są reklamy "po naszemu". Jak jest żałoba, to nakładają inny
    znaczek, albo "maskują" oryginalny czarnym i wysyłają.
    Takie kanały jak Eurosport na przykład mają reklamy "ogólne" po angielsku,
    a History, BBC HD czy Discovery HD są w ogóle bez reklam, a przerywniki też
    po angielsku, więc chyba tu jest jedna wspólna wizja + dosył audio z
    lektorem z różnych krajów. Tam też nie było żałoby. Dobrze myślę?