  • 11. Data: 2010-09-14 11:13:49
    Temat: Re: ?
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    masti wrote:
    > generalnie tak, ale nawet znając drogę, a może zwłaszcza, prawie mi się
    > udało tam wjechać. Zwłaszcza, że tam jest teraz strasznie porąbane ze
    > względu na przebudowę TT.

    Tego nie uwzględniłem. :-)

    --
    Bydlę

  • 12. Data: 2010-09-14 15:24:54
    Temat: Re: Żalę się :P
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 14 Sep 2010 00:35:51 +0200, Grejon <g...@g...pl> wrote:

    >No widzisz. A mnie przez ostatnie 2 lata nie złapali ani razu na
    >Śląsko-Dąbrowskim mimo DMC 2,8 ton. :) Ale teraz wolę już nie nadużywać
    >swojego szczęścia.

    Mnie złapała rok temu policja. I to pod mostem Poniatowskiego, jak
    zjeżdżałem slimakiem. Ale skończyło się na pouczeniu :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 13. Data: 2010-09-14 15:28:36
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 14 Sep 2010 06:43:47 +0000 (UTC), masti <g...@t...hell> wrote:

    >a swoją drogą to kolejny przykład, że SW ustawia się tam gdzie może
    >zarobić a nie tam gdzie to jest potrzebne. wjechanie pod ten zakaz przez
    >zagapienie jest "łatwe" a raczej nie jest to miejsce gdzie samochody
    >namiętnie wjeżdżają by np. objechać korek.

    Tam była ordynarna łapanka. Mnie zatrzymali jako trzeciego (dlatego
    pisałem o stadzie) z trójki zjeżdżających. Jak debil pojechałem za
    nimi :)) Po mnie jeszcze ze cztery auta.
    Co do zagapienia - fakt, jak się człowiek zamyśli, zdezorientuje przez
    wieczne przekładanie pasów do jazdy na inne jezdnie, albo po prostu
    przegapi znak to i tak nic nie zyska, a wręcz straci bo na dole są
    światła. Ale z "funkcjonariuszem SM" nie ma gadki.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 14. Data: 2010-09-14 19:13:54
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    jerzu wrote:
    > Co do zagapienia - fakt, jak się człowiek zamyśli, zdezorientuje przez
    > wieczne przekładanie pasów do jazdy na inne jezdnie, albo po prostu
    > przegapi znak to

    ...człowieka przejedzie, sam się zabije, albo - dostanie mandat.
    Panowie - bądźmy poważni - zagapić to się można i nie ruszyć na czas
    oglądając seksowną blondynę na chodniku.
    ;-)

    --
    Bydlę

  • 15. Data: 2010-09-14 19:27:52
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 14 Sep 2010 19:13:54 +0200, Bydlę <b...@b...com> wrote:

    >...człowieka przejedzie, sam się zabije, albo - dostanie mandat.

    Nie da się ukryć.

    >Panowie - bądźmy poważni - zagapić to się można i nie ruszyć na czas
    >oglądając seksowną blondynę na chodniku.

    Rozumiem że Ty nigdy się nie pomyliłeś na drodze?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 16. Data: 2010-09-14 20:15:13
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    jerzu wrote:

    > Nie da się ukryć.

    > Rozumiem że Ty nigdy się nie pomyliłeś na drodze?

    Nigdy nie wjechałem *nieświadomie* poza znak zakazu ruchu czy wjazdu.
    W tym nie ma niczego heroicznego - dlatego dziwi mnie, jak można
    nieświadomie wjechać, gdy się zna drogę (bo to oznacza, że wjechało się
    świadomie), lub zrobić to samo, gdy się nie zna drogi i tym bardziej
    patrzy na znaki.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 17. Data: 2010-09-20 22:11:32
    Od: Ludvigus <e...@...sygnaturce>

    W dniu 2010-09-13 18:37, jerzu pisze:

    > Po ponad czterech latach od ostatniego mandatu wpierdzieliłem się
    > dzisiaj na zakaz ruchu (człowiek jest jednak zwierzęciem stadnym) i
    > trafiłem prosto w objęcia Straży Miejskiej M.St. Warszawy. Rezultat -
    > 200 zł i 5 pkt. karnych.

    Bywa.. to ja też się wyżalę, bo nie miałem jeszcze nigdzie okazji, a
    usenet wszystko przyjmie :)
    Rok 2009 był jakimś kumulacyjnym: styczeń 6pkt, luty 8 pkt, kwiecień 10
    pkt (wszystko za prędkość)... we wrześniu zbiłem 6 pkt na słynnym
    szkoleniu za 250 pln i miesiąc później miałem stłuczkę(po 9 latach
    bezkolizynej jazdy), której finałem było 6pkt... w listopadzie autem
    firmowym wjechałem na Wawelskiej w DC na bus-pas i strażyczka miejska
    zrobiła mi fotkę, a w drodze powrotnej z DC do Rzeszowa miałem kontrolę
    prędkości nieopodal Opatowa, ale udało się punktów uniknąć (w co sam do
    dziś nie dowierzam).

    Rok 2010: na razie czysto i takiego konta zamierzam teraz pilnować :)

    Pozdrowienia,
    --
    |____ UDVIGUS electronic music lover /