  • Data: 2010-09-14 20:15:13
    Temat: Re: Żalę się :P
    Od: Bydlę <b...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    jerzu wrote:

    > Nie da się ukryć.

    > Rozumiem że Ty nigdy się nie pomyliłeś na drodze?

    Nigdy nie wjechałem *nieświadomie* poza znak zakazu ruchu czy wjazdu.
    W tym nie ma niczego heroicznego - dlatego dziwi mnie, jak można
    nieświadomie wjechać, gdy się zna drogę (bo to oznacza, że wjechało się
    świadomie), lub zrobić to samo, gdy się nie zna drogi i tym bardziej
    patrzy na znaki.
    :-)

    --
    Bydlę