  • Data: 2022-02-05 18:33:47
    Temat: Re: Załamanie na polskich drogach
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.02.2022 o 16:46, _Master_ pisze:

    > Bo głupio się przyznać do błędu czy masz silne przekonanie że jak pieszy
    > idzie chodnikiem obok jezdni i nagle skręca na przejście i pcha się pod
    > koła bo ma pierwszeństwo TO DOBRY PRZEPIS?

    Bo przepis jest generalnie dobry. Dobrze wiesz, że byłem za poprawieniem
    pozycji pieszych na przejściach i nie tylko zanim było to modne. Zresztą
    manipulujesz, bo dalej pieszemu nie wolno tego robić, a na przejściu
    miał pierwszenstwo nawet w starych przepisach, tylko było "wtargnięcie".
    Teraz też da się "wtargnąć", tylko różnica jest taka, że kiedyś było
    tłumaczenia "no skoro nie kierowca nie dała rady się zatrzymać, to
    przecież wtagnął" a teraz już to nie przejdzie.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.