  • From: "Papkin" <s...@s...net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zakupy grupowe - zaczeło się??
    Date: Tue, 12 Jun 2012 19:38:16 +0200

    glang wrote:
    > http://www.oxeo.pl/oferty/wszystkie/300-zl-za-kupon-
    znizkowy-o-wartosci-4000-zl-na-samochod-opel-insigni
    a-sedan-htb-spo?zmienna=mi

    > czy ja dopiero pierwszy raz trafiłem?

    zakupy grupowe go gowno

    nie bede sie powtarzal bo na grupie wroclawskiej juz pisalem w skorcie:

    duzo ofert to gowna chinskie z rzekomymi rabatami 50% a to samo (gowno chinskie
    np) jest na allegro nawet w ciut lepszej cenie (i kupujesz bezposrednio a nie
    przez jakis posrednikow z cudami kuponami kodami).

    Oferty sa czesto naciagane, portale zyja z prowizji i to do 50% z ceny kuponu
    to wiedz ze sprzedadza byle co o ile durnie to kupia.

    Idz do salonu, negocjuj twardo i dostaniesz pewnie i 5000 upustu zachowujac owe
    300zl w kieszeni. Zakupy grupowe sa jedynie ok do jakis restauracji itp, trzeba
    dobrze sprawdzac oferty. Oczywiscie jakby sie umowic ze 30 osob kupi takie auto
    to bys urwal moze i 10 000 od ceny katalogowej. Ale dzieki zakupom grupowym
    tego nie bedzie bo takich ofert jeszcze nie widzialem (zbierzmy grupe,
    nogocjujmy duzy zakup).