-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!peer01.fr7!news.highwinds-
media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.
neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.misc.samochody
References: <mqnia0$q7p$1@dont-email.me> <mqo7p3$f98$1@dont-email.me>
<mqo8nf$264$1@usenet.news.interia.pl> <mqofqn$do3$1@dont-email.me>
<mqogdh$fhv$1@dont-email.me>
<55d22367$0$27527$65785112@news.neostrada.pl>
<mqvoog$rbm$1@dont-email.me>
In-Reply-To: <mqvoog$rbm$1@dont-email.me>
Subject: Re: Zakup używantego auta elektrycznego
Date: Wed, 19 Aug 2015 00:19:20 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 34
Message-ID: <55d3af69$0$27517$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.190.128.234
X-Trace: 1439936361 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27517 79.190.128.234:62515
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2418
X-Received-Body-CRC: 3588418682
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:684851 pl.misc.samochody:2567422
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:mqvoog$rbm$...@d...me...
"J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
> Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup
>>>A pokazują też ile przeżyły cykli ładowania/rozładowania?
>>>Mój laptop Macbook z 2009 pokazuje taką informację o baterii.
>
>> A czy to nie jest zludne ?
>> W sensie, ze lepsze 5000 wyladowan do 80%, niz 500 glebokich, do
>> 20%.
>> Ostatnio coraz czesciej producenci pisza "ladowat tak czesto, jak
>> to tylko mozliwe".
>Ja to rozumiem tak: mam dwa laptopy z 2009 roku.
>Jeden pokazuje że bateria ma licznik 77, drugi ma 349.
>Który laptop Ty byś wolał wziąć? Bo ja ten pierwszy.
ja bym wzial ten, do ktorego bateria tansza, bo ryzyko ze kazda z nich
padnie oceniam na duze :-)
Ale ... taki elektryczny samochod, jeden jezdzil np 10 km dziennie i
ladowal codziennie, drugi jezdzil tez 10 km dziennie i ladowal co
tydzien ...
no, w przypadku li-ion na dwoje babka wrozyla.
Serce mi podpowiada - ten pierwszy.
Rozum - ten drugi. Bo w nim bateria jeszcze na 70km starcza. A w
pierwszym - nie wiadomo.
Ale to mozna i warto sprawdzic :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- e-paper
- 60 mA dużo czy spoko?
- Dziwne zachowanie magistrali adresowej w 8085
- Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- Jaki silikon lub może klej?
- Smar do video
- Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- "ogrodowa linia napowietrzna"
- jaki zasilacz laboratoryjny
- jaki zasilacz laboratoryjny
- Puszka w ziemię
- T-1000 was here
- Ściąganie hasła frezem
- Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- Brak bolca ochronnego ładowarki oznacza pożar
Najnowsze wątki
- 2025-02-15 Łódź => NodeJS Developer <=
- 2025-02-15 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-15 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-02-15 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-02-14 Zdalne załączanie grzałki bojlera elektrycznego
- 2025-02-14 Warszawa => Kierownik ds. kluczowych Klientów <=
- 2025-02-14 Częstochowa => Product Manager - Systemy infrastruktury teleinformaty
- 2025-02-14 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-02-14 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-14 Czy ma sens grupa news:pl.soc.polityka-prawna ? :-)
- 2025-02-14 e-paper
- 2025-02-14 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-14 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-14 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-14 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=