  • 11. Data: 2010-01-14 12:20:40
    Temat: Re: Zakup uzywanego samochodu - warsztat
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    MarcinJM pisze:
    > Poniewaz utarlo sie, ze sprzedajac auto nalezy jak najbardziej zrobic w
    > chuja jelenia, ktory to kupuje. Wtedy jest sie przedsiebiorczym.
    > W chuja jeszcze sie robi ubezpieczalnie, zeby wyjsc "na swoje".
    > No i jeszcze po uszkodzeniu komus auta na parkingu nalezy natychmiast
    > spierdolic. To nic, ze tym samym KRADNIE sie komus jego pieniadze.
    > Taki narod zlodziejowaty :)

    niestety cała prawda :(

    --
    krzysiek82

  • 12. Data: 2010-01-14 13:42:53
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Witam. kto ponosi oplate za ocene stanu technicznego auta w warsztacie, w
    > przypadku gdy mechanik wyda negatywna opinie, a klient zrezygnuje z
    > zakupu.
    > Kupujacy czy sprzedajacy? Jak jest przyjete?

    jak sprzedawałem kilka ostatnich swoich samochodów to zasada prosta. Jak
    mechanik znajdzie coś o czym nie powiedziałem i klient nie kupi to ja płacę
    z opinię. Jak nic nie znajdzie i klient nie kupi/ kupi to klient płaci.
    Zawsze klienci zabierali auta mimo iż raz mechanik w ASO znalazł -
    skuteczność turbo na poziomie 50 % i coś jeszcze ale klient od razu zamówił
    te cześci bo auto było na gwarancji i umówił się na wymianę :)
    pzdr
    GL

  • 13. Data: 2010-01-14 15:14:08
    Od: r...@p...onet.pl

> [...]
    > skuteczność turbo na poziomie 50 % i coś jeszcze ale klient od razu zamówił
    > te cześci bo auto było na gwarancji i umówił się na wymianę :)

    A kto wskazywał warsztat(y) w których były wydawane te opinie?

  • 14. Data: 2010-01-14 15:25:03
    Od: "keimak" <k...@N...pl>

    > te cześci bo auto było na gwarancji i umówił się na wymianę :)

    Hehe, jak samochód był na gwarancji to nic nie miałes do stracenia. Ciekawe
    czy zgodziłbyś się na taki układ sprzedając 10-cio letniego rzęcha...

  • 15. Data: 2010-01-14 16:13:11
    Od: "Paweł W." <t...@o...pl>

    Tak jak sie umówili zanim pojechali do warsztatu.
    IMHO kupujący, niezależnie od swojej decyzji i oceny mechanika zawsze
    płaci za takie rzeczy - w końcu w czyim interesie leży to badanie?

    Były przypadki że sprzedającemu bardzo zależało na czasie, a kupujący chciał
    kupić, ale też sprawdzić przed kupnem, to płacił wtedy sprzedający.

    p.

  • 16. Data: 2010-01-14 22:21:08
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > A kto wskazywał warsztat(y) w których były wydawane te opinie?

    było to ASO. zawsze. zazwyczaj wskazywał kupujący mi to nie robiło różnicy.
    nigdy nie kombinowałem :))
    pzdr
    GL

  • 17. Data: 2010-01-16 20:16:43
    Od: Mirosław <p...@p...onet.eu>

    MarcinJM pisze:

> [...]
    > No i jeszcze po uszkodzeniu komus auta na parkingu nalezy natychmiast
    > spierdolic. To nic, ze tym samym KRADNIE sie komus jego pieniadze.

    I dlatego cały ten pieprzony kraj wygląda jak wygląda :(
    i tu nie zmieni się już nic.

    Mirosław

  • 18. Data: 2010-01-16 20:17:28
    Od: Mirosław <p...@p...onet.eu>