  • 71. Data: 2012-02-09 09:06:23
    Temat: Re: Pozwolicie że podsumuję.
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    kogutek napisał(a):
    > Pozwolisz że nic Ci z litości nie odpiszę. Wziąłem sobie do serca słowa poety.
    > Napisał " złe sobie wystawia świadectwo, ten kto wyszydza kalectwo".

    To lepiej pasuje:
    "Umysły mierne potępiają wszystko, co przechodzi ich miarę"
    --
    Krzysiek

  • 72. Data: 2012-02-09 09:08:34
    Temat: Re: Zakrywanie chłodnicy w czasie mrozu - czy ma sens?
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    szufla napisał(a):

    > Jezdzilem tak kilka zim, bez zadnego problemu tym samym autem, wiec
    > kiedys probowalem.

    Kłamiesz.
    --
    Krzysiek

  • 73. Data: 2012-02-09 09:43:11
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Kłamiesz.

    Nastepny troll ?

    sz.

  • 74. Data: 2012-02-09 09:59:46
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-02-09 09:03, szufla pisze:

    > Jezdzilem tak kilka zim, bez zadnego problemu tym samym autem, wiec
    > kiedys probowalem.

    Chylę czoła przed takim doświadczeniem. Pewnie też nie widziałeś
    jak czasem niektórzy wyskakiwali jak oparzeni z samochodu i wyrywali
    kartony sprzed chłodnicy. O nieświadomych ofiarach ugotowania to już
    w ogóle nie powinienem wspominać.

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.

  • 75. Data: 2012-02-09 10:53:20
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    szufla napisał(a):
    > Nastepny troll ?
    Chłopie zastanów się co Ty za bzdury wypisujesz. Kto to łyknie że można jeździć z
    całkowicie
    zasłonięta chłodnicą?
    No udowodnij że nie kłamiesz.
    A może byś podał markę auta i jaki silnik posiadało którym to jeździłeś z całkowicie
    zasłonięta
    chłodnicą?

    A może nie doczytałem. Żukiem lub Nysą jeździłeś itp? Fabrycznie w tych autach
    montowane były
    żaluzje przed chłodnicą opuszczane na łańcuszku z kabiny. W mrozy faktycznie można
    było zimę
    przejeździć z zasłonięta chłodnicą. Jeżeli tak to sorry za oszczerstwo.

    Jeżeli nie, to kto tu jest trollem i to cienkim?
    --
    Krzysiek

  • 76. Data: 2012-02-09 12:54:12
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-02-09 08:06:23 +0000, Krzysztof 45 <m...@v...pl> said:

    > To lepiej pasuje:
    > "Umysły mierne potępiają wszystko, co przechodzi ich miarę"

    Masz na myśli prąd ładowania?

    --
    Bydlę

  • 77. Data: 2012-02-09 14:24:09
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Chylę czoła przed takim doświadczeniem. Pewnie też nie widziałeś
    > jak czasem niektórzy wyskakiwali jak oparzeni z samochodu i wyrywali
    > kartony sprzed chłodnicy.

    Nie widzialem, ja na pewno nie wyskakiwalem

    >O nieświadomych ofiarach ugotowania to już
    > w ogóle nie powinienem wspominać.

    Powiem ci nawet, ze caly rok mam czesciowo (1/3) przesloniety wlot z racji
    pewnego malego zbiornika umieszczonego miedzy zderzakiem a chlodnica i to
    przesloniecie nie ma wplywu na nic nawet w 30 stopniowych upalach i tak juz
    4 lata i wczesniej tez 4 :)

    sz.

  • 78. Data: 2012-02-09 14:26:39
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Chłopie zastanów się co Ty za bzdury wypisujesz. Kto to łyknie że można
    > jeździć z całkowicie zasłonięta chłodnicą?
    > No udowodnij że nie kłamiesz.

    No to, udowodnij, ze nie jestes idiota.

    > A może byś podał markę auta i jaki silnik posiadało którym to jeździłeś z
    > całkowicie zasłonięta chłodnicą?

    Po co, zebys zaprzeczyl i dalej bredzil ze klamie ?

    NIE KARMIC TROLLA !

    sz.

  • 79. Data: 2012-02-09 15:09:59
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-02-09 14:24, szufla pisze:

    > Nie widzialem, ja na pewno nie wyskakiwalem

    Znaczy jak nie widziałeś to nie już tego nie ma.

    > Powiem ci nawet, ze caly rok mam czesciowo (1/3) przesloniety wlot z
    > racji pewnego malego zbiornika umieszczonego miedzy zderzakiem a

    I co by miało z tego wynikać w zakresie zasłonięcia całej chłodnicy
    zimą?

    > chlodnica i to przesloniecie nie ma wplywu na nic nawet w 30 stopniowych
    > upalach i tak juz 4 lata i wczesniej tez 4 :)

    A mi w górach, w upały, w czasie podjazdów na wysokich obrotach na
    3 temperatura spadała. Związek też żaden, ale efekt fajny.

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.

  • 80. Data: 2012-02-09 15:27:09
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Maciek

    > Przecież miało być cieplej :->

    Ale co z emisją CO2?! Dlaczego jesteś taki nieeuropejski?!