  • 61. Data: 2012-02-09 00:55:12
    Temat: Re: Zakrywanie ch?odnicy w czasie mrozu - czy ma sens?
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-02-08 11:52, to pisze:
    > A taka kołdra się nie zjara od temperatury?
    Przecież miało być cieplej :->

    > Koc azbestowy wydaje się jednak lepszy! ;)
    Oj tam oj tam!

    Maciek

  • 62. Data: 2012-02-09 01:23:56
    Temat: Pozwolicie że podsumuję.
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>

    Brandzlujecie się tutaj z rozważaniami jak idioci. Może, chyba, mnie się
    wydaje. Ale żaden , z wyjątkiem tych co wiedzą bo sprawdzili i jeżdżą z
    tekturami, nie wziął kawałka tektury i nie wsadził przed chłodnicę. I potem
    chcecie żeby w Polsce było dobrze. Kto ma zrobić żeby było dobrze jak tu tylko
    onaniści mieszkają. Po pytaniu czy to działa powinien być dzień przerwy i
    następnego dnia wpisy. Założyłem i było lepiej, Założyłem i nic się nie
    działo, założyłem i było gorzej. A nie takie sranie w banie jakie tu
    uskuteczniacie. rano wszyscy co nie mają tektury. Marsz do puszki. Urwać
    kawałek pudełka. Wsadzić przed chłodnicę i pojutrze pisać co się działo. Tylko
    nie zasłaniać całej. Kawałek wolnego musi zostać.

  • 63. Data: 2012-02-09 07:42:51
    Temat: Re: Pozwolicie że podsumuję.
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    Nie karmic trolla !

    sz.

  • 64. Data: 2012-02-09 08:06:43
    Temat: Re: Zakrywanie chłodnicy w czasie mrozu - czy ma sens?
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości news:slrnjj5t29.q1h.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail-
    ho.pl...
    > Pociesz się: ja poległem na wymianie akumulatora w renault kangoo. Po
    > godzinie walki się poddałem: nie dałem rady skutecznie przykręcić
    > nowego. ASO mnie skasowało na 30+VAT (i tak musiałem podjechać po
    > rozkodowanie radia) Na swoje usprawiedliwienie mam zdecydowanie zbyt
    > kiepskie wyposażenie w narzędzia.

    wiesz, czasem są rzeczy, których po prostu nie opłaca sie robić samemu, choć
    nie zawsze z przyczyn finansowych.
    Na ten przykład w samochodzie mojej dziewczyny jakis tydzien temu przestał
    działać rozrusznik. Znaczy sie raz działał, raz nie - chcialem gnoja
    wytargać, ale nie mam garażu, kanału, najazdu itd, wiec postawilem go na
    lewarku, położylem sie na ziemi przy minus 15 i ... w zasadzie po godzinie
    walki z brakiem dostępu z takiej pozycji poszedłem do domu. Dwa dni później
    bylem chory, a Meganke i tak dałem do elektryka. Krótko mówiąc - moglem
    sobie darować ;-)

    A teraz, przez to, ze nie do końca jestem zdrowy, nie zabiore sie za
    termostat i to już mnie wkurza ;-)

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 65. Data: 2012-02-09 08:07:35
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    szufla <b...@e...pl> napisał(a):

    > Nie karmic trolla !
    >
    > sz.
    Pozwolisz że nic Ci z litości nie odpiszę. Wziąłem sobie do serca słowa poety.
    Napisał " złe sobie wystawia świadectwo, ten kto wyszydza kalectwo".
    Specjalnie zrobiłem błędy żebyś mógł się przypierdolić.

  • 66. Data: 2012-02-09 08:14:11
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "szufla" <b...@e...pl> napisał w wiadomości

    > to nie ma nic wspolnego z konstrukcja silnika.
    >
    > sz.

    OK. Zalezy od konstrukcji calego samochodu.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 67. Data: 2012-02-09 08:23:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.02.2012 08:07, kogutek pisze:

    > Pozwolisz że nic Ci z litości nie odpiszę. Wziąłem sobie do serca słowa poety.

    Wow, ale nie odpisałeś... Zupełnie nic a nic! ;)

    > Napisał " złe sobie wystawia świadectwo, ten kto wyszydza kalectwo".
    > Specjalnie zrobiłem błędy żebyś mógł się przypierdolić.

    ROTFL

    Istny ptasi móżdżek - dobrą ksywkę sobie wybrałeś ;)

  • 68. Data: 2012-02-09 08:47:40
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 09.02.2012 Kuba (aka cita) <y...@w...pl> napisał/a:

    > wiesz, czasem są rzeczy, których po prostu nie opłaca sie robić samemu, choć
    > nie zawsze z przyczyn finansowych.

    Wiem :)

> [...]
    > bylem chory, a Meganke i tak dałem do elektryka. Krótko mówiąc - moglem

    No ja też nieźle zmarzłem, ale udało się bez przeziębienia.

    > A teraz, przez to, ze nie do końca jestem zdrowy, nie zabiore sie za
    > termostat i to już mnie wkurza ;-)

    I słusznie.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 69. Data: 2012-02-09 08:50:01
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-02-08 23:54, szufla pisze:

    > W korku to popracuje sobie wentylator.

    Jasne - możesz kiedyś spróbować, ale nie zwracam kosztów naprawy.
    Jak dasz karton zasłaniający całą chłodnicę to mimo pracującego
    wentylatora nie będzie przepływu powietrza i chłodzenie będzie
    słabe, co w efekcie prowadzi do przegrzania. Oczywiście to nie
    będzie tak, że od razu ugotujesz samochód, ale korki różne itd.

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.

  • 70. Data: 2012-02-09 09:03:24
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

> [...]
    > słabe, co w efekcie prowadzi do przegrzania. Oczywiście to nie
    > będzie tak, że od razu ugotujesz samochód, ale korki różne itd.

    Jezdzilem tak kilka zim, bez zadnego problemu tym samym autem, wiec kiedys
    probowalem.

    sz.