  • 11. Data: 2012-06-01 18:16:55
    Temat: Re: Zakręcanie małej buteleczki
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Ja tam budowlaniec jestem a nie mechanik, z problemem tolerancji mam
    > dużo rzadziej styczność więc z góry przepraszam jeżeli napisałem jakieś
    > herezje.

    Bardzo dobrze napisałeś, pomysł mierzenia moim zdaniem nie wypali.
    Nie wiem jaką ch-kę (moment dokręcający/kąt obrotu) mają komplety
    buteleczka-nakrętka, ale zazwyczaj jest tak, że idzie lekko, a dosłownie
    ostatnie 15-30 stopni się "zaciera". Może to oznaczać skok nakrętki na
    poziomie ułamka milimetra i będzie bardzo ciężkie do zmierzenia
    (buteleczki i nakrętki mogą być krzywe, mogą też różnić się - produkcja
    wielogniazdowa).

    Miłego.
    Irek.N.

  • 12. Data: 2012-06-01 21:47:13
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Lisciasty <l...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > buteleczek. Tzn.chodzi o sam proces dokr=EAcania zakr=EAtki, jest ona
    > osadzona lu=BCno na szyjce. Nie wiem czy nale=BFa=B3oby u=BFy=E6 jakiego=B6
    > tensometru w celu pomiaru si=B3y dokr=EAcenia (co pewnie by=B3oby
    > skomplikowane), czy po prostu umieszcza=E6 buteleczki w gniazdach kt=F3re
    > stawia=B3yby pewien op=F3r przy kr=EAceniu, ale nie na tyle silny =BFeby
    > zerwa=E6 gwint/uszkodzi=E6 powierzchni=EA. Nasadzenie nakr=EAtki jest losow=
    > e,
    > tzn.ilo=B6=E6 stopni obrotu kt=F3re trzeba wykona=E6 b=EAdzie r=F3=BFna.

    Ile odpalasz za rozwiązanie problemu a nie srutu tutu pęczek drutu że może
    taki motorek a może inny.

  • 13. Data: 2012-06-01 21:59:51
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Ile odpalasz za rozwiązanie problemu a nie srutu tutu pęczek drutu że może
    > taki motorek a może inny.

    A Ty tak od razu hobbystę do parteru ;)
    Daj szansę, Panie.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 14. Data: 2012-06-01 23:30:21
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-05-31 18:26, Lisciasty pisze:
    > to jest mała buteleczka plastikowa z delikatną nakrętką
    > plastikową

    fajnie, jakbys okreslil co to znaczy mała i delikatna :)
    Dla jednych "seta" to jest mała, inni na 0,7 będą mówili mała ;)

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 15. Data: 2012-06-02 22:43:44
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 1 Cze, 21:47, "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > Ile odpalasz za rozwiązanie problemu a nie srutu tutu pęczek drutu że może
    > taki motorek a może inny.

    Uścisk dłoni prezesa i well-done po plecach.

    L.

  • 16. Data: 2012-06-02 22:44:21
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 1 Cze, 23:30, "v...@i...pl" <v...@i...pl> wrote:
    > fajnie, jakbys okreslil co to znaczy mała i delikatna :)
    > Dla jednych "seta" to jest mała, inni na 0,7 będą mówili mała ;)

    To takie flaszki coś w rodzaju kropli do oczu, czyli naprawdę małe i
    delikatne :>

    L.

  • 17. Data: 2012-06-03 01:56:21
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Lisciasty <l...@p...pl> napisał(a):

    > =BFe mo=BFe
    >
    > U=B6cisk d=B3oni prezesa i well-done po plecach.
    >
    > L.
    Możesz mu powiedzieć ze czyny społeczne skończyły się razem z socjalizmem.

  • 18. Data: 2012-06-03 14:54:24
    Od: "PL(N)umber_One " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Lisciasty <l...@p...pl> napisał(a):
    > To takie flaszki co=B6 w rodzaju kropli do oczu, czyli naprawd=EA ma=B3e i
    > delikatne :>
    >
    > L.
    Skoro małe i delikatne, to może tak ?
    Butelka umieszczona w gnieździe, które jest jednocześnie komorą/niewielkim
    zbiornikiem na wodę i ma możliwość swobodnego (łożyskowanie) obracania się
    wokół osi własnej będącej jednocześnie osią pionową buteleczki. Napęd nakrętki
    bez żadnego sprzęgła. Moment dokręcający nakrętkę (potrzebny niewielki)
    powstaje wówczas na skutek działania momentu bezwładności gniazda/zbiornika,
    który to moment można regulować zmieniając ilość wody w zbiorniku/gnieździe.
    PP

  • 19. Data: 2012-06-05 22:33:12
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-06-02 22:44, Lisciasty pisze:

    > To takie flaszki coś w rodzaju kropli do oczu, czyli naprawdę małe i
    > delikatne :>

    Cos w rodzaju sprzegiełka takiego jak w kołowrotku wędkarskim nie
    załatwiłoby sprawy? Tanie i skuteczne (i regulowane w pewnym zakresie).

    Pzdr

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 20. Data: 2012-06-08 01:23:16

    W dniu 2012-06-05 22:33, v...@i...pl pisze:

    > Cos w rodzaju sprzegiełka takiego jak w kołowrotku wędkarskim nie
    > załatwiłoby sprawy? Tanie i skuteczne (i regulowane w pewnym zakresie).
    >
    > Pzdr

    Albo sprzeglo cos w rodzaju wiskotycznego :) pzdr

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)