  • 11. Data: 2010-07-23 08:55:35
    Temat: Re: Zakrawa na [Piątek]
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    > Ze co? Obejrzyj to raz jeszcze - Sciezka i chodnik sa obok. Znajdują
    > sie na odcinku od znaku zakaz zatrzymywania do konca barierki mostu -
    > potem odpadają w prawo, za linie drzew. I tam stoi znak informujący o
    > parkingu rownolegle do jezdni.

    A to ja nie o tym pisałem? Jakiś problem z rozumieniem tekstu?

  • 12. Data: 2010-07-24 09:20:06
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2010-07-21 23:04, PB pisze:
    > GOść powinie PJ w ząbkach odnieść do WK ;-) Żałosne bredzenie - znaki
    > się nie wykluczają wzajemnie. One są bardzo logicznie ustawione.

    My tak tu sobie gadamy, ale jakby spytać 100 uczestników ruchu
    to pewnie z 96 też by twierdziło, że mandat za nic. W tym pewnie
    ze 50% prowadzących takie właśnie auto. Ludzie po prostu nie znają
    przepisów. Niektórzy nigdy nie znali, inni pozapominali. Fakt faktem,
    że czasami trafiają się miejsca lepiej lub gorzej oznakowane.

    Najlepszy dowód do skrzyżowania równorzędne, zawracanie na strzałce
    w lewo i jazda po rondach z więcej niż jednym pasem.

    BTW. Wczoraj ślicznie na "Radosławie" w DC kierowca 500-tki jadąc lewym
    pasem z JPII w stronę centrum ślicznie sobie zmienił pas na prawy
    na wysokości Okopowej. Wymuszając pierwszeństwo na kilku prawidłowo
    jadących samochodach. Pewnie jakby w niego wjechali, to dalej byłby
    przekonany, że jechał prawidłowo.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 13. Data: 2010-07-24 16:40:59
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-07-24, Rychu <r...@a...pl> wrote:

> [...]
    > na wysokości Okopowej. Wymuszając pierwszeństwo na kilku prawidłowo
    > jadących samochodach. Pewnie jakby w niego wjechali, to dalej byłby

    I na 99% miałby całkowitą rację.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 14. Data: 2010-07-24 17:30:50
    Od: PB <p...@b...pl>

    Sat, 24 Jul 2010 16:40:59 +0200, na pl.misc.samochody, Krzysiek
    Kielczewski napisał(a):

    > I na 99% miałby całkowitą rację.

    Nawet w 100%. Na Babce trzeba pamietac o tym ze tam jezdzimy tylko
    lewym pasem. Dla wlasnego bezpieczenstwa. BO tylko z lewego mamy
    calkowite pierwszenstwo na dowolnym wyjezdzie. TO rondo to wyjątek i
    ewenement. Trzeba o nim pamietac i uwazac.

    Piotr Biegała Warszawa
    Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
    Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
    Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)

  • 15. Data: 2010-07-24 21:26:32
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-07-24, PB <p...@b...pl> wrote:

    > Nawet w 100%.

    Jeden procent zostawiłem na zły opis zdarzenia ;-)

> [...]
    > calkowite pierwszenstwo na dowolnym wyjezdzie. TO rondo to wyjątek i
    > ewenement. Trzeba o nim pamietac i uwazac.

    Jeśli jedziemy do najbliższego zjazdu to wybieramy prawy: wtedy nikt nam
    w bok nie wjedzie, ani ze swojej, ani z naszej winy.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 16. Data: 2010-07-25 07:01:32
    Od: PB <p...@b...pl>

    Sat, 24 Jul 2010 21:26:32 +0200, na pl.misc.samochody, Krzysiek
    Kielczewski napisał(a):

    > Jeśli jedziemy do najbliższego zjazdu to wybieramy prawy: wtedy nikt nam
    > w bok nie wjedzie, ani ze swojej, ani z naszej winy.

    Tak, dla najbliższego owszem można prawym, ale nadal absolutne
    pierwszeństwo będzi też na lewym. Na każdym kolejnym to już tylko
    lewy.