  • 21. Data: 2011-10-26 18:06:06
    Temat: Re: Zakonczenie... toru?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 26 Oct 2011 19:54:35 +0200 osobnik zwany Norbi
    wystukał:

    an-posel-
    obiecal,wid,13931915,wiadomosc.html

    a w Pionkach dalej nic :(

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 22. Data: 2011-10-26 19:01:48
    Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    W dniu 2011-10-26 19:54, Norbi pisze:

    > NO...
    > moze jednak tor pod Radomiem... :P
    > http://babol.pl/kat,1025465,title,Tor-F1-w-Radomiu-P
    an-posel-obiecal,wid,13931915,wiadomosc.html

    Znowu te brednie o torze F1?
    Na co to komu? Czy naprawdę musimy wydać 200 mln na mrzonkę? Za 200 mln
    można by zbudować pewnie ze 20 torów niższej klasy w całym kraju.

  • 23. Data: 2011-10-26 21:49:25
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-26, masti <g...@t...hell> wrote:

    > a w Pionkach dalej nic :(

    A Ty co? Lubisz miejskie legendy? Co do toru w Pionkach to slynne
    powiedzenie Pejsera: "Na wiosne nastepnego roku bedzie mozna jezdzic".
    Ile juz tych wiosen bylo nie pamietam.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 24. Data: 2011-10-26 21:51:37
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-26, Tytus z domQ <t...@g...pl> wrote:

    > Nie wierze ze jeszcze pojezdzimy tam - fajnie ze bardzo milo zamklimy sezon.

    No. Jak juz kurwa chcialem KHI pojezdzic wiecej razy to zamkneli tor.
    Z Nowodworem tez juz sie pozegnalismy.

    A pojezdzic moze pojezdzimy na jakas rypke czy kolke, powspominac i
    poogladac jak rosna bloki.
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 25. Data: 2011-10-26 21:54:30
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Wed, 26 Oct 2011 23:51:37 +0200, AZ <a...@g...com> wrote:

    [...]

    > No. Jak juz kurwa chcialem KHI pojezdzic wiecej razy to zamkneli tor.

    Do Radomia masz bliżej :-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 26. Data: 2011-10-27 06:03:44
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-10-26 23:49, AZ pisze:

    > A Ty co? Lubisz miejskie legendy? Co do toru w Pionkach to slynne
    > powiedzenie Pejsera: "Na wiosne nastepnego roku bedzie mozna jezdzic".
    > Ile juz tych wiosen bylo nie pamietam.

    Wiesz - zaczynaly sie to mniej wiecej w tym samym czasie dzialania na
    Slovakaring i w Pionkach - tam juz od dawna jezdza i trzepia kase - u
    nas jak zwykle na procedurach sie to skonczylo...

    Ponoc maja zakonczone etapy pt badanie wplywu toru na populacje zuczka
    gnojaczka - bo jak wiadomo ekolodzy to u nas bardzo wielka sila i na
    przyszly rok zaczna prace - ale to dopoki sprzet nie wjedzie i sie
    budowa nie zacznie to nie ma co gdybac...

    Poza tym jeszcze i tak milion odbiorow trzeba bedzie miec bo na
    istniejacym obiekcie moze nie byc zaplecza socjalnego a nowe musza miec
    full wypas...

    Norbi
    BLACK XX'03