  • 11. Data: 2011-10-26 09:26:48
    Temat: Re: Zakonczenie... toru?
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):
    > winkla bedzie szla babcia. Mozna wtedy cwiczyc uniki.

    Jakie kurna uniki?
    No i Maverik moglby otworzyc swoj oddzial blisko toru.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 12. Data: 2011-10-26 09:27:25
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-10-26 11:21, AZ pisze:

    > Powazna ale widac, ze motocyklisci maja tu najmniej do gadania a cel
    > wladz zostanie osiagniety tak czy siak wiec mozna sie tylko posmiac...

    Bardzo dobrze opisali to na ulubionym portalu...
    http://www.scigacz.pl/Tor,Lublin,na,sprzedaz,sa,chet
    ni,16901.html

    niestety maja w 100% racje - jesli znajdzie sie kupiec to jedyny plus ze
    przez nastepny sezon jeszcze tam da sie pojezdzic i tyle...

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 13. Data: 2011-10-26 10:05:32
    Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    W dniu 2011-10-26 11:18, Norbi pisze:

    > Pocieszam sie ze w Pozen tez jest wojna o glosnosc i pewnie za niedlugo
    > zaoraja kolejny tor a dzialacze beda sie cieszyc. Ja i tak mam tyle samo
    > praktycznie na Slovakaring* wiec mnie wsiorawno. Ciekawe co na to
    > Poznaniacy ktorzy mieli 10 minut drogi na tor...

    Kluczowe jest pytanie: co się stanie z lokalnymi działaczami PZM? Chyba
    mają jakiś instynkt samozachowawczy? Toż tu idzie walka o ich "miejsca
    pracy". To ich powinno jednak zmobilizować.

  • 14. Data: 2011-10-26 10:08:29
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-26, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > Kluczowe jest pytanie: co się stanie z lokalnymi działaczami PZM? Chyba
    > mają jakiś instynkt samozachowawczy? Toż tu idzie walka o ich "miejsca
    > pracy". To ich powinno jednak zmobilizować.

    O to to Ty juz sie nie martw. Oni wiedza jak o siebie zadbac.
    Przynajmniej im nikt dupy nie bedzie zawracal z jakims torem czy
    motoryzacja.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 15. Data: 2011-10-26 10:32:05
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-10-26 11:18, Norbi pisze:

    > Sztandard...
    > Sprawa jest powazna a Wy o Babci Marynie...

    Ona miala Maryna na imie ?
    Poznanie imienia ofiary jakos tak zbliza nas do niej, ulatwia empatie.
    Conie Kildzonu ?

    > Moze wtedy ktos otworzy oczy co naprawde na gorze robia
    > "bo PZM jest od nadzowania a nie od budowania..."

    "No chyba w dupie" jak mawia krakowski oberprecel A.

    Ze 2 tygodnie bylem cija w innej sprawie w pzmot i zeszla rozmowa na
    viatol i koniecznosc oplacania przewozu przyczepy kampingowej czy lodzi.
    Pacjent mi mowi ze oni zrobili wszystko co sie dalo, wyslali pismo do
    ministrerstwa. Zapytalem czemu nie zrobili awantury w mediach, to
    uslyszalem ze tak sie nie powinno robic bo pzmot to powazna organizacja
    i nie bedzie robic nagonki. Po czym wyrazil ubolewanie ze minister ma
    ich w dupie. Przydaloby sie zmienic zaloge w tym burdelu, problem polega
    na tym ze kazdy narzeka, ale wszyscy pierdola robote (bo mi sie nie
    chce, nie mam czasu, nie lubie itd).
    Mnie tam te tory do niczego nie sa potrzebne, ale skoro ma je pzmot to
    moze by warto zapytac czlonkow tegoz co robia by je utrzymac ?
    Z tego co pamietam koledzy z Poznania tlumnie zapisywali sie PZMot (bo
    to dawalo jakies bonusy na torze), no ale teraz mogliby podzialac od
    wewnatrz. Sytuacji w Lublinie tez nie znam. Jesli jednak jest to tor
    PZMot to ich sprawa czy sprzedadza, udostepnia sobie czy moze zaraja i
    beda sadzic marchewke.

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 16. Data: 2011-10-26 12:11:12
    Od: "huck" <2...@w...pl>

    Uzytkownik "Norbi" <n...@o...pl> napisal w wiadomosci
    >W dniu 2011-10-26 10:53, AZ pisze:
    /.../
    > Moze wtedy ktos otworzy oczy co naprawde na gorze robia
    > "bo PZM jest od nadzowania a nie od budowania..."
    PZM jest jak wszytkie tego typu organizacje od zapewniania cieplych posadek
    niestety mam dokladna wiedze jak to wyglada od srodka
    huck

  • 17. Data: 2011-10-26 13:35:32
    Od: marider <2...@g...pl>

    ni,16901.html

    > kupse ten tor, bedziesz mial ameryke.

    Po co mi? I to jeszcze kartingowy.. Wole hardcore z mocherami na
    drogach, ciekawiej hehehe

    PZM podzieli sie kasa z zysku i tyle bedzie widac nowy tor a obietnice
    zostana. Jak zwykle.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 18. Data: 2011-10-26 16:39:31
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 26 Oct 2011 12:05:32 +0200, Marcin N
    <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > Kluczowe jest pytanie: co się stanie z lokalnymi działaczami PZM? Chyba
    > mają jakiś instynkt samozachowawczy? Toż tu idzie walka o ich "miejsca
    > pracy". To ich powinno jednak zmobilizować.

    PZM sport ma w dupie od lat. Ma tysiąc innych, rentownych
    przedsięwzięć, które generują realną kasę. Wyskoki takie, jak
    np. list otwarty p. Staśkiewicza [1] zdarzają się raz na kilka
    lat, pod warunkiem, że któryś z szeregowych działaczy zauważy
    sens bezowocnych prób przebijania się przez beton.

    r.

    1 -- <http://www.rallycross-sport.com/apps/news?id=220>
    _____________

  • 19. Data: 2011-10-26 17:41:20
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Norbi"
    jesli znajdzie sie kupiec to jedyny plus ze
    przez nastepny sezon jeszcze tam da sie pojezdzic i tyle...

    Jesli znajdzie sie kupiec to bedzie mial w dupie treningi i bedzie chcial
    szybciutko wziac sie za robote.
    Nie wierze ze jeszcze pojezdzimy tam - fajnie ze bardzo milo zamklimy sezon.

    --
    Tytus
    zólta motorynka

  • 20. Data: 2011-10-26 17:54:35
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-10-26 15:35, marider pisze:

    > PZM podzieli sie kasa z zysku i tyle bedzie widac nowy tor a obietnice
    > zostana. Jak zwykle.

    NO...
    moze jednak tor pod Radomiem... :P
    http://babol.pl/kat,1025465,title,Tor-F1-w-Radomiu-P
    an-posel-obiecal,wid,13931915,wiadomosc.html

    Norbi
    BLACK XX'03