    From: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>
    Subject: Re: Zakłócacz pracy
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: 31 Aug 2018 21:00:09 GMT

    On Fri, 31 Aug 2018 22:35:17 +0200, HF5BS wrote:
    > A mój mózg najlepiej pracował, gdy byłem zmęczony po nocnej zmianie.
    > Wypoczęty nie był już tak trzeźwy.

    Też to zauważyłem, kiedy jako nastolatek zagrywałem się nocami na Atari
    800 XL - najlepsze scory miałem właśnie wczesnym rankiem, wykończony po
    nieprzespanej nocy. Później podobny efekt zauważyłem przy programowaniu.

    Z tego co gdzieś kiedyś wyczytałem, wynika to stąd iż wymęczony mózg
    odłącza co może w ramach oszczędności (taki biologiczny "tryb eko").
    Dzięki temu skupia się wyłącznie na tej jednej wykonywanej czynności,
    ignorując wszystko co dzieje się dookoła.

    Mateusz