  • 71. Data: 2015-02-26 08:28:23
    Temat: Re: Zakazu wjazdu starych rupieci do miast
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-02-25 o 22:15, Michał Baszyński pisze:

    > Wrocław to jest w ogóle ewenement ze swoją komunikacją miejską, więc nie
    > ma co brać go za przykład, bo to jest antyprzykład.

    a myślisz że jak by była taka możliwość to które miasto zamknęłoby
    centrum dla aut w pierwszej kolejności? :)

    Łukasz

  • 72. Data: 2015-02-26 16:09:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.02.2015 18:04, Pawel O'Pajak pisze:

    > (kopyrajt JKM). Albo zabierze mi, albo komus innemu, jedno i drugie jest
    > dla mnie nie do przyjecia. Nikt inny tego co JKM nie oferuje.

    Pfff... Cienki jest. Inni guru mają przynajmniej rozmach, jak składają
    te swoje nierealne obietnice.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 73. Data: 2015-02-26 18:44:14
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-02-25 o 13:35, Andrzej Lawa pisze:
    > Korwin? Mniejsze zło? On jest mniejszym złem tylko dlatego, że tak
    > naprawdę na wygranej mu nie zależy, bo wtedy byłby odpowiedzialny i
    > okazało by się, że tak naprawdę pomysłu na rządzenie nie ma. On się
    > nadaje tylko do robienia dymu, partii oraz dymaniu (także dosłownym)
    > wiernych wyznawców.

    Zagłosuj na Ogórek. Jest ładniejsza, ma swoje zdanie na każdy temat i
    będzie godnie reprezentować.... ;-) Tfuuu.

    No chyba ze głosujesz na tych przy korycie. Współczuję :-)

    PS. Zapomniałem o jedynie słusznej kandydaturze: Grodzka/i ;-)

  • 74. Data: 2015-02-26 21:07:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-02-26 18:44, z wrote:

    > Zagłosuj na Ogórek. Jest ładniejsza, ma swoje zdanie na każdy temat i
    > będzie godnie reprezentować.... ;-) Tfuuu.

    Szczerze - jakbym miał wybór między Korwinem a Ogórkiem, to bym
    zagłosował na Ogórka. Przynajmniej jest ładniejsza i na pewno nie zrobi
    takiej wioski w polityce międzynarodowej jak Korwin... Więc sam widzisz
    - mniejsze zło:P

    PS - nie jestem komuchem;)

    Shrek

  • 75. Data: 2015-02-27 10:10:06
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2015-02-25 o 20:46, Pawel O'Pajak pisze:
    > Tusk najpierw mowi, ze trzeba byc facetem bez prawa jazdy, zeby tyle FR
    > ustawic (niektorzy wola nie pamietac, wiec przypominam).

    Zamiast budować drogi - nie wycinaj, bo tracisz kontekst :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 76. Data: 2015-02-27 10:14:52
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:mckfar$hrp$1@node1.news.atman.pl...

    > Duża część elektoratu PO głosuje na PO na zasadzie mniejszego zła.

    Hi hi hi. Partia która tylko w nazwie ma obywatelskość a jest
    antyobywatelska i szkodzi obywatelom to największe zło. W obecnej sytuacji
    najmniejszym złem jest częsta zmiana rządzących by wiedzieli, że za
    rolowanie obywateli lecą na pysk zewsząd. Wybieranie największego szkodnika
    pod pozorem najmniejszego zła to skrajna nieodpowiedzialność, żeby nie
    powiedzieć głupota. Najgorsi są ci, którzy głosują na PO bo myślą, że mimo
    tylko podstawówki zostaną ynteligiętami. Zero pojęcia o tym co się dzieje,
    zero wiedzy ale jest teoria na miarę religii. Przecież bycie w takiej kupie
    celebrytów musi zrobić z głąba ynteligięta. Bez wysiłku. Wystarczy postawić
    krzyżyk w kratce.

    > Bo na kogo innego głosować? TR jest niszowy, PiS to oszołomy...
    > PSL jako sam się niezbyt liczy, no i jest zbyt mocno
    > konserwartywno-religijny.
    > Co zostaje? Faszyści-narodowcy?

    Zostaje zostać w domu. To jest mniejsze zło niż wybór partii
    antyobywatelskiej.

    neelix

  • 77. Data: 2015-02-27 10:28:36
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > W życiu na PO nie będę głosował, za wszystko co robią wbrew kierowcom.

    Kierowcom? Kierowcy to tylko jedna grupa ze wszystkich sPOniewieranych.
    Wbrew obywatelom. Wbrew rozumowi. Za same światła w dzień dożywotnia
    dyskwalifikacja. PO robi z nas debili i pijaków (obowiązkowe alkomaty). Tak.
    Jeżdżąc na światłach w słoneczny letni dzień czuję, że zrobili ze mnie
    debila. Ten polski obywatel czyli debil ma świecić już jak świeci słońce, bo
    jak zacznie kropić deszcz to mimo zapisu w prawie (niedostateczna
    widoczność-zapis oczywisty) ten debil świateł nie włączy i doprowadzi świat
    do zagłady. Jeszcze ten bezczelny kit o dbaniu o bezpieczeństwo.

    neelix

  • 78. Data: 2015-02-27 11:00:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    neelix wrote:

    > dyskwalifikacja. PO robi z nas debili

    z Ciebie nic nie trzeba robić.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 79. Data: 2015-02-27 14:38:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.02.2015 21:07, Shrek pisze:

> [...]
    > zagłosował na Ogórka. Przynajmniej jest ładniejsza i na pewno nie zrobi
    > takiej wioski w polityce międzynarodowej jak Korwin... Więc sam widzisz

    Ditto.

    Ba, Grodzka byłaby lepsza od JKM.

    W sumie od JKM lepszy byłby kot.

  • 80. Data: 2015-02-27 20:51:07