  • 41. Data: 2015-02-25 13:58:48
    Temat: Re: Zakazu wjazdu starych rupieci do miast
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" <c...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:mchcui$a8f$1@node2.news.atman.pl...
    > Chyba nic o tym na grupie jeszcze nie bylo :)
    > http://www.wykop.pl/ramka/2410740/chca-zakazac-wjazd
    u-starymi-samochodami-do-centrow-miast/
    > http://tvn24bis.pl/tech-moto,80/centra-miast-bez-sta
    rych-aut,518133.html

    Balon próbny.
    Jak szumu nie będzie dużego, to przepis wprowadzą, ujnia da mniejsze kary za
    dymienie, będą mogli się chwalić jak bardzo dbają o ekologię.
    Jak szum będzie duży, to złagodzą wymogi albo przesuną wprowadzenie przepisu
    za jakieś 5 lat.
    I wszyscy będą szczęśliwi.
    Tak się rządzi...

    Wiwo

  • 42. Data: 2015-02-25 14:04:10
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Duża część elektoratu PO głosuje na PO na zasadzie mniejszego zła.
    >
    > Bo na kogo innego głosować? TR jest niszowy, PiS to oszołomy...
    >
    > PSL jako sam się niezbyt liczy, no i jest zbyt mocno
    > konserwartywno-religijny.
    >
    > Co zostaje? Faszyści-narodowcy?
    >
    > A trzeba być skończonym kretynem, żeby choćby zastanawiać się nad JKM,
    > który jest specjalistą od robienia partii, robienia dzieci i robienia
    > wyznawców w bambuko.
    >
    > Co zostaje, SLD z tym dupkiem Millerem?

    Wszyscy to oszolomy i czym sie niby rozni Miller od Tuska itd, itp. i czym
    sie roznia ich afery ?
    Glosowanie kolejny raz na PO, obywatelska w nazwie! jako "mniejsze zlo", a
    tak naprawde partie absolutnie destrukcyjną dla kieszeni przecietnego
    czlowieka to skrajny debilizm, masochizm. Ja tego nie pojmuję, chociaż
    akurat byłem za zmianą w PoRD na korzyść pieszego i chcialbym, zeby te
    zmiany weszly w zycie. Nie jest to jednak dla mnie jakis priorytet.
    Nawet jesli po zmianie partii rzadzacej dla spoleczenstwa mialoby sie
    zmienic niewiele to warto zmienic ludzi przy korycie. Niech inni maja szanse
    sie nazrec :) Najlepiej tacy, ktorzy jeszcze w ogole nie mieli okazji ;)

  • 43. Data: 2015-02-25 14:11:12
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

> [...]
    > za dymienie, będą mogli się chwalić jak bardzo dbają o ekologię.
    > Jak szum będzie duży, to złagodzą wymogi albo przesuną wprowadzenie

    Moim zdanie gość z PO ktory to zgłasza chce miec swoje 5min, to wszystko.
    Nie ma szans, zeby w polskich warunkach to przeszło. Przypomnę, że to
    prezydenci miast maja o tym decydowac.
    HGW np. ze strefy "30" zrezygnowala.

  • 44. Data: 2015-02-25 14:22:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-02-24 22:15, Pawel O'Pajak wrote:
    > Powitanko,

    > Takich rewelacji nie slyszalem. Link!

    http://korwin-mikke.blog.onet.pl/2009/01/16/wodowani
    e-i-brak-wodowania/

    Pytanie, czemu go nie zamknęli, skoro wiedział o zamachu zanim podano go
    publicznie do wiadomości:P

    Shrek.

  • 45. Data: 2015-02-25 14:23:22
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    > Moim zdanie gość z PO ktory to zgłasza chce miec swoje 5min, to wszystko.
    > Nie ma szans, zeby w polskich warunkach to przeszło. Przypomnę, że to
    > prezydenci miast maja o tym decydowac.
    > HGW np. ze strefy "30" zrezygnowala.

    Poczekaj po wyborach. Przed ostatnimi wyborami obiecywali, że pomnik
    "czterech śpiących" wróci na Pragę. Jak wybory się skończyły, wyniki
    okrzepły, to nagle się okazało, że jednak nie wróci.
    O fotoradarach tuska nie wspomnę.
    I tak jest z wieloma tematami. Przed wyborami straszą albo obiecują, a
    chwilę potem robią co chcą.

    Strefa "30" wróci szybciej niż myślisz...

    Wiwo

  • 46. Data: 2015-02-25 14:31:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.02.2015 14:04, Czesław Wiśniak pisze:

    > Wszyscy to oszolomy i czym sie niby rozni Miller od Tuska itd, itp. i

    Wszyscy?

    > czym sie roznia ich afery ?

    Cóż, Miller naruszył dość ostro normy prawa międzynarodowego pozwalając
    na nielegalne więzienia.

    > Glosowanie kolejny raz na PO, obywatelska w nazwie! jako "mniejsze zlo",
    > a tak naprawde partie absolutnie destrukcyjną dla kieszeni przecietnego
    > czlowieka to skrajny debilizm, masochizm. Ja tego nie pojmuję, chociaż

    Ale nie ma niczego "mniej złego".

> [...]
    > zmienic niewiele to warto zmienic ludzi przy korycie. Niech inni maja
    > szanse sie nazrec :) Najlepiej tacy, ktorzy jeszcze w ogole nie mieli

    Zmiana dla samej zmiany (zwłaszcza na gorsze) to dopiero debilizm.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 47. Data: 2015-02-25 14:34:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.02.2015 14:22, Shrek pisze:

    > http://korwin-mikke.blog.onet.pl/2009/01/16/wodowani
    e-i-brak-wodowania/

    > Pytanie, czemu go nie zamknęli, skoro wiedział o zamachu zanim podano go
    > publicznie do wiadomości:P

    Może dlatego, że poza jego tępawą gimbazą nikt jego bajeczek nie
    traktuje poważnie.

  • 48. Data: 2015-02-25 14:51:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" napisał w wiadomości

    >Moim zdanie gość z PO ktory to zgłasza chce miec swoje 5min, to
    >wszystko.

    No, to sie moze zle dla niego skonczyc, choc glos Cavallina ma :-)

    >Nie ma szans, zeby w polskich warunkach to przeszło. Przypomnę, że to
    >prezydenci miast maja o tym decydowac.

    I o to moze chodzic, przed unia sie pochwala jakie to regulacje
    wprowadzili, a bedzie po staremu.

    Choc nie wykluczam, ze w pare miast zakaz wprowadzi w centrach.
    Pomijajac ekologie - zawsze to pare zl ze sprzedazy naklejek :-)

    J.

  • 49. Data: 2015-02-25 15:27:21
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Wszyscy?

    A kto nie jest ?

    > Cóż, Miller naruszył dość ostro normy prawa międzynarodowego pozwalając na
    > nielegalne więzienia.

    ROTFL Nawet jesli, to kogo to obchodzi ? Dla przecietnego szaraka sa to nic
    nieznaczace pierdoly nie majace wplywu na jakosc jego zycia.
    Napisz moze, ze ukradl ludziom kase z OFE albo, ze nie kaze pracowac do
    konca zycia.

    > Ale nie ma niczego "mniej złego".

    A co, glosuja na "samo dobro" ?:)

    > Zmiana dla samej zmiany (zwłaszcza na gorsze) to dopiero debilizm.

    A skad wiesz, ze na gorsze ?

  • 50. Data: 2015-02-25 16:46:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wiwo" napisał w wiadomości

> [...]
    >"czterech śpiących" wróci na Pragę. Jak wybory się skończyły, wyniki
    >okrzepły, to nagle się okazało, że jednak nie wróci.

    Tak prawde mowiac, to te fotoradarki Tuska malo grozne.
    Jak sie patrze na ich wprowadzanie, to mam wrazenie ze ktos to celowo
    sabotowal.

    Nie bylo jakiejs unijnej dyrektywy, ze musimy ograniczyc predkosc, to
    ograniczamy ?
    Czy moze, ze musimy poprawic bezpieczenstwo, to sie rzad wykazal ze
    cos robi, i kary nie zaplacil ?

    >I tak jest z wieloma tematami. Przed wyborami straszą albo obiecują,
    >a chwilę potem robią co chcą.

    A to swoja droga.

    >Strefa "30" wróci szybciej niż myślisz...

    No to co ... skreslic ?
    Popieram, inni nie beda lepsi, ale pare razy sie roznych skresli, to
    moze zaczna sie pytac co sie nie podoba :-)

    J.