  • 31. Data: 2015-02-25 07:21:35
    Temat: Re: Zakazu wjazdu starych rupieci do miast
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 24.02.2015 o 16:36, SW3 pisze:

    > W Polsce są. W polskim sejmie nie ma.

    Wipler?

  • 32. Data: 2015-02-25 07:21:56
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 24.02.2015 o 17:43, Cavallino pisze:

    > No ale kto powiedział, że po centrum trzeba koniecznie starym rupciem
    > jeździć?
    > Zazwyczaj istnieje tam komunikacja miejska.
    > Szybsza, czasem nawet tańsza.

    I kopcąca.

  • 33. Data: 2015-02-25 08:05:06
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2015-02-24 o 17:43, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości grup
    u-starymi-samochodami-do-centrow-miast/

    > No ale kto powiedział, że po centrum trzeba koniecznie starym rupciem
    > jeździć?
    > Zazwyczaj istnieje tam komunikacja miejska.
    > Szybsza, czasem nawet tańsza.

    No ale autobusy skasują, bo przecież kopcą.
    T.

  • 34. Data: 2015-02-25 08:17:28
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > No ale autobusy skasują, bo przecież kopcą.
    > T.

    W Wawie juz dawno nie widzialem kopcacego autobusu komunikacji miejskiej.

  • 35. Data: 2015-02-25 10:33:07
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-02-24 17:40, Juda Ben Hur wrote:
    u-starymi-samochodami-do-centrow-miast/

    rych-aut,518133.html

    > brawo, oby tak dalej , jestem ZA
    >
    > co krok pełno wieśniaków napakowanych w stare dymiące rzęchy
    > przyjeżdżają do miast - tylko smrodzą i zajmują miejsce

    pomijając zajmowanie miejsca, jak zauważyłeś słusznie "smrodzą"

    Sprodzić będą i młode, zaniedbane, które - gdyby były sprawne - nie
    powinny smrodzić.

    A to oznacza, że należy leczyć syfa w innym miejscu:
    - badanie techniczne
    - wyrywkowe badania techniczne na drodze (policja ma sprzet)
    oraz skuteczne egzekwowanie tego - cos a'la TUV w Niemczech.

    Od tego powinni zacząć - a jak społeczeństwo bogate, to w drugim kroku
    można ich zachęcać do zmiany auta na nowsze (aby był obrót w interesie)
    - spełniające wyższe normy - ale nie uswając wytycznych dot. kontroli
    technicznej.

  • 36. Data: 2015-02-25 11:37:37
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > poszukaj. Sam o tym gadał w TV

    W TV to jestem Ci w stanie pokazac swoje wakacje w Australii, choc nigdy
    tam nie bylem.

    > <http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/461
    164,przeswietlili-finanse-partii-janusza-korwin-mikk
    ego-jak-zarobila-firma-corki-3d-su.html>

    Taka afera i nic. Zadnego oskarzenia, zawiadomienia o popelnieniu. Walki
    i pedzle potrzebne byly na odnowienie siedziby KNP na Wilczej, malowanie
    robili czlonkowie i sympatycy KNP, meble dostalismy za darmo, trzeba
    bylo je tylko przewiesc. Ot, wysilil sie jakis pismak, napracowal i g' z
    tego wyszlo, ale lemingi lykna kazda bzdure.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 37. Data: 2015-02-25 12:18:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pawel O'Pajak wrote:

> [...]
    > bylo je tylko przewiesc. Ot, wysilil sie jakis pismak, napracowal i g' z
    > tego wyszlo, ale lemingi lykna kazda bzdure.

    jasne, i dlatego jest to kolejna partia tow. korwina.
    Sorki Paweł ale ja też go znam od wielu lat.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 38. Data: 2015-02-25 12:18:34
    Od: masti <g...@t...hell>

    Smok Eustachy wrote:

    > Wipler?

    zakrztusiłem się ze śmiechu

  • 39. Data: 2015-02-25 13:31:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.02.2015 15:00, Pawel O'Pajak pisze:
    > Powitanko,

    > Ja tylko dodam. PO zwyciezyla w demokratycznych wyborach. Wiadomo bylo
    > co zrobia, bo juz rzadzili. Nie moge wiec pojac, jak posiadacze starych
    > samochodow (a takich jest wiekszosc) glosowali na swoja szkode. Jak to
    > jest, ze z kim nie rozmawiam, to poglady jak KORWIN, a jak przychodzi do
    > wyborow, to wiekszosc masochisci. Przeciez do wafla nedzy takie i inne
    > pomysly nie sa zadna nowoscia, nikt nie moze byc zaskoczony.

    Duża część elektoratu PO głosuje na PO na zasadzie mniejszego zła.

    Bo na kogo innego głosować? TR jest niszowy, PiS to oszołomy...

    PSL jako sam się niezbyt liczy, no i jest zbyt mocno
    konserwartywno-religijny.

    Co zostaje? Faszyści-narodowcy?

    A trzeba być skończonym kretynem, żeby choćby zastanawiać się nad JKM,
    który jest specjalistą od robienia partii, robienia dzieci i robienia
    wyznawców w bambuko.

    Co zostaje, SLD z tym dupkiem Millerem?

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 40. Data: 2015-02-25 13:35:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.02.2015 22:54, z pisze:

    > Do tej pory chodziłem na wybory. Głosowałem zgodnie z sumieniem (albo
    > jak to jest w modzie wybierałem mniejsze zło - Korwina)

    Pfffffffff....

    Korwin? Mniejsze zło? On jest mniejszym złem tylko dlatego, że tak
    naprawdę na wygranej mu nie zależy, bo wtedy byłby odpowiedzialny i
    okazało by się, że tak naprawdę pomysłu na rządzenie nie ma. On się
    nadaje tylko do robienia dymu, partii oraz dymaniu (także dosłownym)
    wiernych wyznawców.