  • Data: 2023-06-02 16:17:08
    Temat: Re: Zakaz wyprzedzania ciężarówek na autostradach.
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.06.2023 o 14:58, J.F pisze:

    > W weekendy mniej cięzarówek, ale bywają takie, ze za duzo osobówek :-)
    > Dobrze, ze juz nie ma kolejek na bramkach ... choc ciagle jeszcze
    > bywają, ale mniejsze.
    >
    > A 120 ... mocno wk* szybszych kierowców ? :-)

    Na tempomacie? Podobnie, ale inaczej. Wk... wolniejszych.

    Załóżmy, że ja też jadę sobie na tempomacie, ale ustawionym na 5km/h
    wolniej. Wyprzedam coś jeszcze wolniejszego a za mną już czają się
    jadący szybciej. Więc po wyprzedzeniu zjeżdżam, ale przede mną znowu
    jest jakiś wolniejszy a ten ...j :-) co za mną jechał szybciej o te
    5km/h na tempomacie nadal nie zdołał mnie wyprzedzić, więc muszę
    zahamować albo przyspieszyć. Najlepiej nie zjeżdżać jak nie ma dużo
    przestrzeni wolnej albo jakoś sądować tych z tyłu czy są zdolni
    wyprzedzić z sensowną różnicą prędkości i tylko takich puszczać. A może
    po prostu nie jest potrzebne zjeżdżanie. Niech sobie wszyscy wyprzedzają
    dowolnym wolnym pasem jak uważają, że da się. Spróbowałby wyprzedzić
    prawym to może by sobie uświadomił, że te 5km/h więcej to trochę za mało
    by zabierać się za wyprzedzanie. Albo nie za mało, może ma adaptacyjny i
    mu wisi, że jedzie mniej niż ustawione.