  • 51. Data: 2022-10-30 16:30:07
    Temat: Re: Zakaz rejestrowania normalnych samochodów w unii europejskiej od 2035?
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 30.10.2022 o 15:45, cef pisze:

    > Wielkość nie ma nic do rzeczy.
    > Jaki dają zasięg?

    Taki jaką mają wielkość.

    > Co byś nie zrobił, to alternatywą szybko to nie będzie.

    Przez większość roku pociągiem przejeżdżałem Polskę. Relacjonowałem,
    trzeba było czytać.

    > Co masz? Guzik masz.
    > Jedziesz się podpiąć a dostajesz 200km.

    70 :-)

  • 52. Data: 2022-10-30 16:31:29
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 30.10.2022 o 15:40, Shrek pisze:

    > NIe wiem. Może nie jeżdzisz samochodem w dzień.

    Wiadomo, 99% osobówek stoi.

    > Zresztą ty nie masz
    > samochodu:P

    Chciałbyś nie mieć.

  • 53. Data: 2022-10-30 16:35:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.10.2022 o 16:31, ii pisze:

    > Wiadomo, 99% osobówek stoi.

    Widać nie jeżdzą albo jeżdzą w nocy:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 54. Data: 2022-10-30 16:36:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Za 15 lat będziesz jeździł elektrykiem,

    Raczej autobusem:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 55. Data: 2022-10-30 16:46:10
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-10-30 o 16:30, ii pisze:

    > Taki jaką mają wielkość.

    Jakoś nie widziałem w praktyce jeszcze BEV
    z przyczepką.

    > Przez większość roku pociągiem przejeżdżałem Polskę. Relacjonowałem,
    > trzeba było czytać.

    W moich zastosowaniach taka alternatywa nie jest możliwa.

    I to jak z taką prędkością jedziesz.

  • 56. Data: 2022-10-30 17:04:40
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 30 Oct 2022 16:36:55 +0100, Shrek napisał(a):

    > Raczej autobusem:P

    Elektrycznym autobusem to ja już dziś jeżdżę.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 57. Data: 2022-10-30 18:08:55
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Od 15 lat Hiszpanie produkują prąd z foto w nocy.
    > To samo robią chińczyki i inne araby.

    Dlaczego tylko oni? Masz tą technologię w domu?

    > Hiszpanie grzeją olej do 400 st, który w nocy podgrzewa wodę do turbin
    > parowych, inni grzeją sól.

    Może ustalmy jedno, produkują w nocy energię ze słońca czy rozładowują
    naładowane w dzień magazyny energii? Bo to zasadnicza różnica.

    > Co roku większość świata (w tym Polska) zwiększa produkcję prądu z OZE.

    Po czym przychodzi listopad, grudzień, styczeń oraz luty i większość
    świata "jeździ" na atomie, węglu i czasem gazie.
    Zejdź na ziemię, w Afryce i Hiszpanii mogą się bawić w całoroczną
    fotowoltaikę, Norwegia czy Szwecja mają duży potencjał elektrowni
    wodnych ale reszta Europy jest w takiej sytuacji jak my. Latem jest
    nadprodukcja energii z OZE, a na zimę trzeba się przeprosić z węglem,
    ewentualnie atomem, jak ktoś ma. No akurat nie mamy, i przez najbliższą
    dekadę też nie będziemy mieli.

    > Twoje tupanie nic nie da. 15 lat temu tu na tej grupie były dyskusje
    > przeciwników i zwolenników elektrycznych szyb z tyłu i klimy w aucie.

    Co to ma do rzeczy?

    > Nic się tu nie zmieniło.

    Nie ma dyskusji czy przeciwnicy i zwolennicy wyginęli?

    > Za 15 lat będziesz jeździł elektrykiem, a młodzi robiący prawko nawet
    > nie będą świadomi, że były kiedyś jakieś auta na ON czy PB.

    Może będę może nie? Dopóki elektryki nie będą bardziej używalne a paliwo
    będzie dostępne na stacjach, to raczej bliżej 2032 roku kupię
    spalinówkę, która na kolejne 10 lat mi spokojne wystarczy, bez obiadków
    po drodze i panowania trasy pod czynne ładowarki.

  • 58. Data: 2022-10-30 18:13:16
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 30.10.2022 o 15:41, Shrek pisze:

    > I gdzie tu zysk, skoro będzie tak samo emitował co2 jak lpg w samochodzie?

    A to Niemców pytaj, oni wymyślili sobie przesiadkę z węgla na gaz.

    > Prawdę mówiąc, to z punktu widzenia ekologii LPG nie różni się
    > specjalnie od innych spalinek (przynajmniej tych nowszych).

    Różni się i to bardzo, w spalinach po ON i benzynie jest duuużo więcej
    substancji szkodliwych niż w LPG. Gazy cieplarniane to nie wszystko.

  • 59. Data: 2022-10-30 18:21:16
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Kolejny co o Konfederacji wiedzę zdobywa z internetowych memów?

    Jeśli nie wiesz co to za partia to nie powinieneś mieć prawa wyborczego.

    TAK. W programie Konfederacji jest postulat przynajmniej ograniczenie
    głosowania przez tłumoki albo niezorientowanych.

  • 60. Data: 2022-10-30 18:25:05
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-30-października-2022 o 07:32, Shrek pisze:
    > A ja już ci pisałem, że jedynymi osiągnięciamy tej pseudowolnonościowej
    > partii jest nakaz rodzenia płodów zwadami letalnymi i zakaz handlu w
    > niedziele.

    kolejny raz wymagasz od partii 10 procentowej sukcesów legislacyjnych.

    Dlaczego?

    Czy SLD, PO, PiS mają jakieś legislacyjne sukcesy?

    Może w obniżaniu podatków? ;-)

    A co do płodów to mniejszość uważa że w łonie matki jest zlepek komórek
    a człowiek.

    jeśli nauka Cię nie przekonuje to chociaż pogódź się z TFUUUUDEMOKRACJĄ.

    Bo akurat Ty rozumiesz na czym polegają jej zasady.