  • Data: 2020-01-22 17:08:51
    Temat: Re: Zakaz parkowania elektryków i hybryd
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday, January 22, 2020 at 4:27:33 PM UTC+1, Cavallino wrote:

    > Tak, oczywiście, w warunkach które opisałeś masz 6-7 l.
    > Czym jeśli można spytać?
    > Bo moje w takich okolicznościach paliły 10 albo więcej.

    U mnie tez kolo 6 litrow ON/100 wychodzi, 2 osoby + full bagaz na narty (bez boxa,
    wszystko w srodu) Wyjazd z Krk, A4, A1, na Brno, A5, A1... zazwyczaj tankowanie za
    Innsbruckiem, jak juz zjade z autostrady, czyli pond 1000km - bak 70l, tankowanie
    raczej ~ 60-65, Alfa 2.0 JTDm, predkosci pi razy oko jak kolega podawal, srednia (z
    postojami, zakupem winietek...) nie mniej niz 100km/h => ponizej 10h jazdy