  • 1. Data: 2010-03-30 09:38:44
    Temat: Zakaz parkowania a droga wewnętrzna
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl>

    Mam pytanie o taką sytuację na drodze:

    http://i.imgur.com/IUxwf.jpg

    Czy można zaparkować pomiędzy pierwszym a drugim znakiem?

    Czy zakaz obowiązuje za drugim znakiem?

    CROSS: p.s.p, p.m.t, FUT: p.m.t

  • 2. Data: 2010-03-30 09:45:39
    Temat: Re: Zakaz parkowania a droga wewnętrzna
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    Użytkownik "Stefan" <s...@c...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanie o taką sytuację na drodze:
    >
    > http://i.imgur.com/IUxwf.jpg
    >
    > Czy można zaparkować pomiędzy pierwszym a drugim znakiem?
    >
    > Czy zakaz obowiązuje za drugim znakiem?
    >
    > CROSS: p.s.p, p.m.t, FUT: p.m.t

    niestety kurwa można i ostatnie cipy tak właśnie robią

  • 3. Data: 2010-03-30 09:46:16
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Stefan pisze:
    > Mam pytanie o taką sytuację na drodze:
    >
    > http://i.imgur.com/IUxwf.jpg
    >
    > Czy można zaparkować pomiędzy pierwszym a drugim znakiem?
    >
    > Czy zakaz obowiązuje za drugim znakiem?
    >
    > CROSS: p.s.p, p.m.t, FUT: p.m.t

    Za drugim znakiem w zasadzie znak zakazu jest niepotrzebny, bo tam
    obowiązuje zakaz parkowania wynikający z innych przepisów....

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 4. Data: 2010-03-30 09:54:48
    Od: to <t...@a...xyz>

    Tomasz Kaczanowski wrote:

    > Za drugim znakiem w zasadzie znak zakazu jest niepotrzebny, bo tam
    > obowiązuje zakaz parkowania wynikający z innych przepisów....

    Ale tak swoją drogą, to nie widzę powodu dla którego znak postawiony na
    drodze wewnętrznej miałby działać, gdy ona się skończy. Gdyby nie było
    tam pasów to moim zdaniem można by tam parkować.

    --
    cokolwiek

  • 5. Data: 2010-03-30 11:44:15
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

> [...]
    > Mam pytanie o taką sytuację na drodze:
    >
    > http://i.imgur.com/IUxwf.jpg
    >
    > Czy można zaparkować pomiędzy pierwszym a drugim znakiem?

    Niby-znak PKP tylko przypomina D-47. Ustawa działa również na drogach
    niepublicznych jeśli może wystapić zagrożenie bezpieczeństwa. Zatrzymywanie
    powyżej 10m od przejścia, od skrzyżowania. Nie widzę możliwości parkowania.
    neelix

  • 6. Data: 2010-03-30 11:52:22
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Ale tak swoją drogą, to nie widzę powodu dla którego znak postawiony na
    > drodze wewnętrznej miałby działać, gdy ona się skończy. Gdyby nie było
    > tam pasów to moim zdaniem można by tam parkować.

    A czy ta wewnętrzna się kończy??? No i zasady odwołania B-36: B-35, znak
    koniec zakazu, skrzyżowanie.
    neelix

  • 7. Data: 2010-03-30 12:07:10
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > niepublicznych jeśli może wystapić zagrożenie bezpieczeństwa.
    > Zatrzymywanie powyżej 10m od przejścia, od skrzyżowania. Nie widzę
    zaparkuj i wezwij strażników wiejskich. gwarantuję że nic nie zrobią :((

  • 8. Data: 2010-03-30 14:15:24
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl>

    neelix pisze:

    > A czy ta wewnętrzna się kończy???

    Zalozmy ze tak.

    > No i zasady odwołania B-36: B-35, znak
    > koniec zakazu, skrzyżowanie.

    Czy jak na drodze wewnetrznej (takiej jak powyzsza) bedacej moja
    wlasnoscia, postawie znak np. ograniczenie predkosci do 200, to
    obowiazuje on rowniez za znakiem 'koniec drogi wewnetrznej'?

  • 9. Data: 2010-03-30 15:07:48
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

> [...]
    > wlasnoscia, postawie znak np. ograniczenie predkosci do 200, to obowiazuje
    > on rowniez za znakiem 'koniec drogi wewnetrznej'?

    Postaw i zobacz. Znaki trzeba stawiać z głową i zgodnie z prawem.
    neelix

  • 10. Data: 2010-03-30 15:10:07
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "P.H." <k...@g...w.sieci> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > zaparkuj i wezwij strażników wiejskich. gwarantuję że nic nie zrobią :((

    Nic nie stoi byś nasłał ich sam na siebie i na własnej skórze spróbował.
    Komu innemu daj swoje gwarancje.
    neelix