    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zajechal motocykliscie droge
    Date: Wed, 28 Sep 2011 11:57:30 +0200
    Sender: Myjk <>

    Wed, 28 Sep 2011 11:34:03 +0200, szerszen

    > jak będziesz miał w pamięci, aby zostawić im ten kawałek miejsca, nie będą
    > trąbić czy pierdzieć, wystarczy odrobina empatii

    Przecież napisałem, że *tym* *razem* akurat nie miałem możliwości zostawić
    miejsca. Zjeżdżałem ze skrzyżowania, była ogólnie koślawa sytuacja
    (zablokowane skrzyżowanie przez zrąbane światła) musiałem wyminąć inne auto
    i na chwilę stanąłem na linii rozdzielającej pasy ruchu. Dodatkowo
    zostawiłem kawałek miejsca, żeby koleś co uciekł ze skrzyżowania (aby nie
    blokować poprzecznej) nie musiał po krawężniku drzeć. Motocyklista mi
    zaczął manetką kręcić widząc, że nie mam gdzie się ruszyć i jeszcze ch*mi
    rzucać i pokazywać, że zaraz mi lusterko urwie, na koniec zajeżdżając drogę
    i tamując i tak wystarczająco zjebany w tym miejscu ruch. Dokładnie 20
    sekund musiał poczekać. Już nie pomnę o tym, że były tam 3 pasy i mógł
    sobie pojechać obok gdzie było wolne miejsce.

    Więc mi tu nie pi*ol o empatii, bo w tej sytuacji zabrakło jej właśnie
    motocykliście, co uważa, że on ma najmojsze pierwszeństwo przejazdu i każdy
    powinien spieprzać byle na drzewa robiąc jaśniepanu miejsce zawsze i
    wszędzie.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player