  • 21. Data: 2011-10-31 22:11:02
    Temat: Re: Zainstalowałem podrgrzewane manetki
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "falco" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:j8mlrt$3dv$1@news.icm.edu.pl...

    > zdecydowanie poniżej progu prawidłowej pracy alternatora (czyli poniżej
    > 13,9V) potrafią się zresetować.

    u mnie na razie się nie rozłączają na włączonym silniku

    > Maksymalna temperatura ok 50C (z autopsji mierzyłem i 1 osiągnęła ok.

    Ogólnie grzeją mocno. Taka pogoda jak dziś (13 stopni) to nie da się
    wytrzymać z grzaniem na maxa. Ustawienie na minimum jest akceptowalne. Na
    trasie do 1,5km po mieście można na upartego pojechać na włączonych na maxa
    ale dalej to sie nie da

  • 22. Data: 2011-11-01 00:03:25
    Od: Wojtek <s...@v...pl>

    Arbiter wrote:

    > Użytkownik "Wojtek" <s...@v...pl> napisał w wiadomości

    > gratulacje!. MIędzy wierszami czytam żeby Daytona nie kupować?

    Czy ja wiem? Manetki jeszcze po poprzednim właścicielu, bardzo zużyte.
    Wygładzone, rowków już prawie nie ma, wytarte wgłębienia od kciuków... w
    końcu nic nie jest wieczne :). Ale ciągle grzeją i to dobrze. Na rzecz
    Oxforda przemawia przede wszystkim fakt, że mają lepiej rozwiązaną
    regulację. W Daytonie jest tylko Off-Start-On. W pozycji Start
    rozgrzewają się ile mogą i wtedy trzeba przełączać na On, a kiedy za
    bardzo ostygną znowu na Start. I tak na okrągło.

    --
    Wojtek Sobociński
    Raz na rowerze, raz na motorze :D

  • 23. Data: 2011-11-01 12:22:21
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2011-10-31 23:11, Arbiter pisze:
> [...]
    > trasie do 1,5km po mieście można na upartego pojechać na włączonych na maxa

    Hmmm, to moze i ja sie skusze ;) Falco, masz je jeszcze na stanie?

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 24. Data: 2011-11-01 14:00:46
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2011-11-01 13:22, marider pisze:

    > Hmmm, to moze i ja sie skusze ;) Falco, masz je jeszcze na stanie?
    Wczoraj były, dziś nie mam jak sprawdzić, jutro będę wiedział na 100%,
    więc jak ktoś jest jeszcze chętny, to proszę pisać na @ w odpowiedzi
    każdemu przesyłam szczegóły jak zamówić/odebrać/wysłać, itp...

    P.S. Co do mocy grzania, to nie mam porównania do innych marek, ale jak
    dla mnie rozgrzewają się bardzo szybko i grzeją naprawdę mocno.
    Regulacja (4 poziomy) jest możliwa nawet w rękawicach, choć guziki
    mogłyby być większe, zdecydowanie czuć zmianę mocy grzania.
    Minusem są diody wskazujące poziom pracy, które w słońcu niestety są
    niewidoczne, wieczorem widać bardzo dobrze.

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 25. Data: 2011-11-02 12:35:15
    Temat: Re: Zainstalowa?em podrgrzewane manetki
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl>

    Tak se patrze i patrze jak Arbiter nawija makaron na uszy:

    > a maż już jakies 2 kółka?

    Jeszcze nie. Ale na wiosne bedom ;-)

    > a to co, w168 ?

    Przygarnalem niedawno i kobitke zainstalowalem...zawsze mialem slabosc
    do tandety...

    --
    Dman-666
    668.942, 6A13 z bombom LPG

  • 26. Data: 2011-11-02 12:43:39
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-30, Arbiter <n...@h...com> wrote:
    > Zainstalowa?em grzane manetki Oxford Original OF693.
    >
    > Fotorelacja z instalacji
    > http://moto.arbiter.pl/galeria/podgrzewane.manetki

    A ja zainstalowalem swoje nowozakupione. W porownaniu do tych z przed 2
    lat to: pasuja idealnie na kierownice i nie trzeba ich ciac
    (przynajmniej wzorek SPORT), poprawili wkoncu wtyczke sterownika, jest
    solidniejsza i z grubymi pinami a nie jakies PS2 chociaz i tak polecam
    to polaczenie owinac tasma izolacyjna, krotszy kabel jest wkoncu po
    stronie "centralki" a nie sterownika co pozwala go schowac gdzies w
    glebi.

    Mogli by zrobic jeszcze pamiec ostatniego ustawienia. Aaaa... i wzorek
    SPORT jest bardziej praktyczniejszy niz ten ORIGINAL, lepiej sie trzyma
    w rece i IMHO jest ladniejszy.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 27. Data: 2011-11-02 14:20:14
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-10-31 18:12, AZ pisze:

    > Jak jeszcze grzane manetki do hundy zamontujesz to beda Ci xenony
    > przygasac. Zastanow sie lepiej.
    przynajmniej nie bede razil bogu ducha winnych innych uczestnikow ruch
    drogowego jak co poniektorzy uzytkownicy kahai:P

    --
    pozdrawiam
    sowa

  • 28. Data: 2011-11-02 14:38:28
    Temat: Re: ZainstalowaÂłem podrgrzewane manetki
    Od: Wojtek Sobociński <s...@v...pl>

    AZ wrote:

> [...]
    > (przynajmniej wzorek SPORT),
    > Aaaa... i wzorek
    > SPORT jest bardziej praktyczniejszy niz ten ORIGINAL, lepiej sie trzyma

    Ucieszyłem się jak to przeczytałem bo właśnie dziś zdecydowałem, że
    jednak kupię SPORTy :)

    Pzdr

  • 29. Data: 2011-11-02 18:04:58
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup
    > Aaaa... i wzorek
    > SPORT jest bardziej praktyczniejszy niz ten ORIGINAL, lepiej sie trzyma
    > w rece i IMHO jest ladniejszy.

    Primo: sport faktycznie lepiej sie w lapie trzyma.
    Secundo:
    > poprawili wkoncu wtyczke sterownika, jest
    > solidniejsza i z grubymi pinami a nie jakies PS2

    Nie do konca tak jest - trzeba patrzec, zeby na sterowniku (tym z guzikami)
    bylo napisane v.7a (bez literki "a" maja cienkie wtyczki). Starsze modele sa
    ciagle w sprzedazy!

    Kolejna sprawa to:
    > Mogli by zrobic jeszcze pamiec ostatniego ustawienia.

    Dla mnie zaleta jest to, ze nie pamieta ostatniego ustawienia. Ja na
    rozgrzewke ustawiam na max, a ze mam manetki podpiete pod kill-switcha to
    podczas jazdy (jak juz mam zbyt cieplo w rece) zamiast wciskac cztery razy
    minus, to albo lekko pacne w wlacznik (ten od sterownika), albo na pol
    sekundy przerwe zaplon.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 30. Data: 2011-11-12 16:59:35
    Temat: Re: Zainstalowa3em podrgrzewane manetki
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    > Mogli by zrobic jeszcze pamiec ostatniego ustawienia. Aaaa... i wzorek
    > SPORT jest bardziej praktyczniejszy niz ten ORIGINAL, lepiej sie trzyma

    taka pogoda jak ostatnie dni, czyli +3 stopnie jednak jezdżę już z grzaniem
    na maxa. Musiałem tez założyć cieplejsze rękawice. Mimo że od spodu grzeje,
    można zmarznąć w łapy. A i tak mam szybę która chroni ręce.

    Dziwna sprawa ale np w kciuk jest zimno i w palec którym naciskam klamki.

    To przy jazdach takich dluższych >30 min.

    Ogólnie super sprawa, bez manet byłoby dopiero zimno:)