  • 11. Data: 2010-10-08 20:15:29
    Temat: Re: Zagine?a Karta pojazdu co teraz?
    Od: belan <m...@o...pl>

    W urzędzie w którym masz zarejestrowane auto składasz wniosek o
    wydanie wtórnika karty [pojazdu, powód: zaginięcie, koszt: ok.
    156pln.
    Więcej: http://bip.city.poznan.pl/bip/public/bip/sprawa.html
    ?co=opis&sp_id=5610

  • 12. Data: 2010-10-09 08:33:28
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    >Karta była wydana, jest wbita do dowodu (źle napisałem auto w PL od 2008r)
    >facet który stoi w dowodzie rejestracyjnym nie wyrejestrował tego auta.
    >Chyba czeka mnie pielgrzymka do Częstochowy (tam rejestrowane) jakieś
    >450km... ;-(

    >W urzędzie w którym masz zarejestrowane auto składasz wniosek o
    >wydanie wtórnika karty [pojazdu, powód: zaginięcie, koszt: ok.156pln.
    >Więcej:
    >http://bip.city.poznan.pl/bip/public/bip/sprawa.htm
    l?co=opis&sp_id=5610

    notak tylko czy nie musi o to wystąpić właściciel wbity w dowód?
    pzdr
    GL

  • 13. Data: 2010-10-09 19:51:00
    Od: qnick <r...@o...pl>

    W dniu 2010-10-09 08:33, glang pisze:

    > notak tylko czy nie musi o to wystąpić właściciel wbity w dowód?
    > pzdr
    > GL

    Mozesz Ty wystąpic z dowodem rejestracyjnym i z umową K-S samochodu.

  • 14. Data: 2010-10-11 11:28:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sawa" <f...@m...pl> napisał w
    > Auto ma rocznik 1992 w 2008 wjechało do PL. Myślałem że Kartę
    > musza posiadać auta wyprodukowane po 1999 nie wiedziałem że
    > również wjeżdzające do polski auta starsze. Auto nie jest
    > kradzione, Pani w okienku sprawdziła nie zostało wyrejestrowane,
    > ma opłacone OC, gdyby było kradzione było by to zaznaczone u niej
    > w systemie.

    Chyba ze wlasciciel na miesiecznym urlopie, albo od pol roku w
    szpitalu, albo od dawna nie zyje.
    Po to wprowadzono KP, zeby byla wieksza pewnosc.

    A teraz to musisz odkrecac .. albo zadaj zwrotu od sprzedawcy skoro
    nie dostarczyl potrzebnych dokumentow.

    Teoretycznie to mozesz chyba wyrobic duplikat, w koncu mogles
    zgubic. Ale wlasciwiej bedzie odnalezc.

    J.

  • 15. Data: 2010-10-12 15:43:06
    Od: "Sawa" <f...@m...pl>

    > A teraz to musisz odkrecac .. albo zadaj zwrotu od sprzedawcy skoro nie
    > dostarczyl potrzebnych dokumentow.

    Witam!
    Zagroziłem że jadę oddać auto (zatajenie faktu braku karty) i zdarzył się
    cud dzisiaj karta pojazdu dotarła do mnie pocztą ;-D

    Sawa