  • Data: 2011-04-19 14:00:00
    Temat: Re: Zagadka serwisowa
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tytus" napisał w wiadomości grup
    1g2000vbb.googlegroups.com...
    > Piekna historia a jaka preclowa :)
    > A moto to nie czasem KHI ???

    Heheheh;) Nie - stary fazer.

    > Rowniez stawiam na rozrzad o zabek czy dwa.
    > Sprawdz przekrec silnikiem ze dwa razy i znow sprawdz.

    Kilka razy bylo sprawdzane ale na znak miedzy kolem magnesowym, a blokiem
    silnika. Kumpel podpowiada, zeby sprawdzic na kreski na kole magnesowym,
    zeby pasowaly z otworem w deklu. Moglem niezbyt uwaznie za slabo naciagnac
    lancuch od przodu silnika i rozrzad moze byc przestawiony akurat o ten
    naciag lancucha.

    Tylko teraz pytanie za 100ptk - ani haynes, ani serwisowka yamahy nic nie
    wspominaja o tych kreskach, a sa dwie. Roznica miedzy nimi to okolo 5mm. Z
    ktora kreska maja mi sie walki zgrywac?

    --
    pzdr:
    Ivam