  • Data: 2012-01-14 21:49:44
    Temat: Re: Zagadka lub pytanie, jakie auto
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przembo" <x...@x...xx> napisał w wiadomości news:

    > I to jest właśnie problem z Tobą,

    Nie, to jest problem z różnymi przypałami, którzy wolą wierzyć w bzdury
    wypisywane przez producentów.

    >Ty wiesz lepiej bo kiedyś miałeś trupa.

    Był w całkiem niezłym stanie technicznym, pewnie lepszym od niejednego BMW o
    którym mowa w wątku no i młodszy też był.

    > Czy to nie za sprawą też tego BMW zawsze się bronisz przed kupnem
    > używanych aut?

    Niekoniecznie.
    Miewałem gorsze, ale też niemieckie.

    > Ja ze 2-3 lata temu sprawdzałem spalanie BMW 525 o mocy 192KM, auto było z
    > początku lat 90 i w Gdańsku nie spalił więcej niż 12,5l/100km podczas
    > normalnej jazdy.

    A 12,5 to jest poniżej 10, czy jednak nie?

    > Tyle lat na grupie i cały czas to samo, może trzeba się nauczyć jeździć

    Znaczy oduczyć się?
    Być może.
    Ale na to jeszcze mam czas, może jak już będę musiał się laską
    podpierać.....

    >lub kupić normalne auto?

    To znaczy jakie?
    Bo trochę już ich miałem i jakoś żaden nie chciał odtworzyć danych
    katalogowych.

    > Mój dupowóz ma katalogowo 22,4l/100km w mieście, nieźle byś się musiał
    > spinać by wyciągnąć 24,4l/100km i nie zabić przy tym kogoś - czy uwżasz że
    > zawsze trzeba jechać ostro by jechać dynamicznie?

    No pewnie w takim przypadku faktycznie mogli napisać prawdę, bo jak ktoś
    akceptuje 22 w mieście, to co mu za różnica czy będzie to 20 czy 25.

    > Jak będziesz miał mocniejsze auto to może zmienisz zdanie, silnik Delty to
    > nie jest wdzięczny przykład. Taki 2.5l w BMW sprzed 20 lat jest o wiele
    > nowocześniejszy

    Ale o czym Ty do mnie rozmawiasz, jakie to ma znaczenie?
    Nie kupowałem Delty ze względu na nowoczesność silnika. ;-)

    Za to miałem niezły ubaw oglądając na yt jak zjadała M3 na torze. ;-)