  • 1. Data: 2016-08-06 12:56:31
    Temat: Zagadka, co to za element?
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    Nie spać!
    Zagadka: Jak element elektroniczny, posiada najmniejsza ilość wyprowadzeń?
    Pomijając kołek pomiarowy, pin czy antene, jeśli ktoś chciałby uznać to
    za element elektroniczny ;)

  • 2. Data: 2016-08-06 14:10:43
    Temat: Re: Zagadka, co to za element?
    Od: Maciej Milinkiewicz <n...@e...pl>

    Dnia 2016-08-06, o godz. 12:56:31
    Jawi <g...@p...fm> napisał(a):

    > Nie spać!
    > Zagadka: Jak element elektroniczny, posiada najmniejsza ilość
    > wyprowadzeń? Pomijając kołek pomiarowy, pin czy antene, jeśli ktoś
    > chciałby uznać to za element elektroniczny ;)

    RFID

  • 3. Data: 2016-08-06 14:28:39
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 06 Aug 2016 12:56:31 +0200, Jawi napisał(a):

> [...]
    > Pomijając kołek pomiarowy, pin czy antene, jeśli ktoś chciałby uznać to

    Wysokoprężna lampa siarkowa. Zero.
    --
    Jacek
    "Wszelka izolacja jest glebą, na której wyrasta nienawiść do obcych, a

  • 4. Data: 2016-08-06 15:26:51
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    > Wysokoprężna lampa siarkowa. Zero.

    no nie wiem, czy to uznał bym za element elektroniczny, bo sama ta lampa
    nie zaświeci, po zbliżeniu do źródła prądu, a w mikrofalówce chyba jej
    nie montujemy jako element za coś tam odpowiadający :)
    nie to miałem na myśli
    Zaskoczyłeś mnie :)

  • 5. Data: 2016-08-06 15:54:23
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    On 06-08-2016 15:26, Jawi wrote:

> [...]
    > nie zaświeci, po zbliżeniu do źródła prądu, a w mikrofalówce chyba jej
    > nie montujemy jako element za coś tam odpowiadający :)

    Tak sie właśnie wygrywa konkursy, uczestnik mądrzejszy od sędziego i
    organizatora razem wziętych.
    Wydawaj mu nagrodę!
    K.

  • 6. Data: 2016-08-06 16:21:01
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2016-08-06 o 15:54, John Smith pisze:
    > Tak sie właśnie wygrywa konkursy, uczestnik mądrzejszy od sędziego i
    > organizatora razem wziętych.
    > Wydawaj mu nagrodę!
    I swoją powagą wszystko popsułeś brzydalu!

  • 7. Data: 2016-08-06 16:39:24
    Od: b...@g...com

    użytkownik Jawi napisał:
> [...]
    > Pomijając kołek pomiarowy, pin czy antene, jeśli ktoś chciałby uznać to

    http://www.hackingsma.com/wp-content/uploads/2012/07
    /TouchSensorDiagram.png

  • 8. Data: 2016-08-06 17:29:49
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 6 Aug 2016 07:39:24 -0700 (PDT), b...@g...com
    napisał(a):

    > http://www.hackingsma.com/wp-content/uploads/2012/07
    /TouchSensorDiagram.png

    To coś na pewno ma dwa doprowadzenia. Drugie nie narysowane.

  • 9. Data: 2016-08-06 17:41:44
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    no dobra
    LG71 telefulken
    Nullode

  • 10. Data: 2016-08-07 23:21:33
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-08-06 o 17:41, Jawi pisze:

    > no dobra
    > LG71 telefulken
    > Nullode

    Czyli to taki terminator jak w kablu koncentrycznym w niegdysiejszych
    sieciach? Tylko nie udaje linii długiej, ale zwiera sygnał?

    Ta jonizacja wewnątrz bańki po ustaniu pola w falowodzie tak szybko
    zanika, że sygnał przychodzący z anteny już nie natrafi na "zwarcie"?
    Pytanie retoryczne, bo przecież to działa. Tylko pewnie jonizacja
    kojarzy mi się ze świetlówką, która świeci po wyłączeniu. :-)

    Robert