  • Data: 2014-02-14 07:57:47
    Temat: Re: Zagadka
    Od: Zbych <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-14 06:06, s...@g...com pisze:

    > Krótko mówiąc, zadanie jest takie:
    >
    > Zaprojektuj na TTL'ach czarną skrzynkę. Wejście: prostokąt o wypełnieniu 50%,
    częstotliwość na poziomie "łykalności" TTL'ów. Wyjście: Szpila na dodatnim i ujemnym
    zboczu wejścia.

    > No i co? A no to, że absolwenci "wyższych" uczelni przez tydzień czasu nie umieją
    sobie z tym poradzić.

    Takie rzeczy to się pokazuje (albo pokazywało) ludziom w technikum na
    jednych z pierwszych lekcji z techniki cyfrowej.

    Mam wrażenie że albo się dowartościowujesz i wymyślasz te historyjki,
    albo masz solidnego głąba za pomocnika, który nawet z google nie potrafi
    skorzystać. Może zatrudniłeś Karola (vel identyfikator, vel donald...)?