  • Data: 2010-02-27 16:42:43
    Temat: Re: Zafira 2004 - kolo zamachowe
    Od: omega_fan <o...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    > Przepraszam. Silnik to 2.0 Diesel.

    Kolo zamachowe dwumasowe do Y20DTH kosztuje 1700-1800 zl.
    Tu masz linka do najtanszej oferty (nowe kolo):
    http://allegro.pl/item926022747_kolo_dwumasowe_opel_
    vectra_astra_2_0_16v_dti.html

    > No wlasnie chcialem sie upewnic czy wskutek uszkodzenia sprzegla moglo
    > nastapic uszkodzenie kola zamachowego.

    Pewnie, w koncu te czesci wspolpracuja ze soba.
    Dlatego wiekszosc mechanikow wymieniajac, wymienia komplet... no chyba
    ze przebieg na kole dwumasowym naprawde niewielki, to mozna sie
    zastanowic nad zostawieniem starej dwumasy...

    > Przebieg podczas pierwszej wymiany sprzegla to ok. 105 tys km.
    > Kolejna wymiana na gwarancji to jakies 115-120 tys km, a ostatnie
    > uszkodzenia sprzegla nastapilo nastapilo przy przebiegu 128-132 tys km.

    Wedlug mnie wymieniajac sprzeglo przy 105 tys powinienes wymienic caly
    komplet. Ja bym tak zrobil. Tym bardziej ze pewnie za ~50 tysiecy i tak
    dwumasa powiedzialaby papa wskutek naturalnego zuzycia.