  • 11. Data: 2011-04-15 08:52:25
    Temat: Re: Zadanie z testu gimnazjalnego
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "mye" <m...@n...xxx> napisał w wiadomości
    news:io7ud0$vvq$1@news.onet.pl...
    > http://portalwiedzy.onet.pl/7136,1278639,33,1641773,
    tematyczne.html

    > Zadanie 33. Jacek zastąpił baterię w obwodzie dwiema takimi samymi
    > bateriami połączonymi szeregowo. Zauważył wówczas, że napięcie na oporniku
    > wzrosło dwukrotnie.
    >
    > Uzupełnij zdania.
    >
    > Natężenie prądu elektrycznego [wzrosło].
    >
    > Opór elektryczny opornika [nie zmienił się].
    >
    > Moc opornika [wzrosła 4] razy.

    Przeglądając komentarze znalazłem że ktoś podał link na inne odpowiedzi:
    http://www.mmtrojmiasto.pl/367360/2011/4/12/egzamin-
    test-gimnazjalny--odpowiedzi-z-czesci-matematycznopr
    zyrodniczej?category=news

    I bądź tu mądry. Ciekawe który wariant jest (będzie) poprawny ?
    P.G.

  • 12. Data: 2011-04-15 09:01:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@C...pl> napisał

    > Do sprawdzenia subiektywności tego typu odczuć sprawdza się
    > Google:
    > silnik krokowy - 910.000
    > silnik skokowy - 1.360 i na czerwono, czy nie chciałeś
    > przypadkiem wpisać silnik krokowy

    To ze wszyscy pisza zle, nie upowaznia was do pisania zle :-)

    Oczywiscie mozna siegnac dalej - step(per) motor jest powszechnie
    uzywany, ale jump motor ?
    Jump start to owszem jest ..

    J.

  • 13. Data: 2011-04-15 09:40:56
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    > To ze wszyscy pisza zle, nie upowaznia was do pisania zle :-)

    Nie chodziło o to czy dobrze, czy źle, tylko o to co się częściej spotyka.
    P.G.

  • 14. Data: 2011-04-15 09:57:00
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > To ze wszyscy pisza zle, nie upowaznia was do pisania zle :-)

    No właśnie. Np. w gniazdku mamy prąd przemienny, a nie jak wszycy mówią
    (łącznie ze mną) - zmienny :)

  • 15. Data: 2011-04-15 10:18:05
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 15.04.2011 11:01, J.F. pisze:

    > To ze wszyscy pisza zle, nie upowaznia was do pisania zle :-)
    Ale w oryginale jest stepper motor.

    Mi przypomina pewnego (teraz już) profesora, który twierdził, że:

    icon - piktogram (ikona to święty obrazek)
    file - zbiór dyskowy (plik to struktura danych w paskalu)

    i tak dalej. Nawet swego czasu napisał informatyczny słownik
    angielsko-polski.

    Michoo

  • 16. Data: 2011-04-15 10:23:10
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    mye wrote:
> [...]
    >
    > Uzupełnij zdania.
    >
    > Natężenie prądu elektrycznego [wzrosło].
    >
    > Opór elektryczny opornika [nie zmienił się].

    nie ma schematu obwodu, moc opornika jak juz zauwazono jest taka sama, opor
    przeciez zmienia sie w funkcji temperatury i badz tu madry co zaznaczyc...

    Przy okazji hymn - kiedy my zyjemy, a sam premier, prezydent i jeszcze inny
    premier spiewal póki. Takze uczcymy sie od najlepszych a pozniej na tescie daja
    nam takiego haka. Troche nie fair nie uwazacie?

  • 17. Data: 2011-04-15 10:58:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sundayman" <s...@p...onet.pl> napisał
    > No właśnie. Np. w gniazdku mamy prąd przemienny, a nie jak wszycy
    > mówią (łącznie ze mną) - zmienny :)

    Przemienny jest tez zmienny, wiec to jest przewinienie mniejszej
    wody, ale w gniazdku jest napiecie a nie prad.

    A prad moze byc nawet nieprzemienny - bo urzadzenie ma jedna diode
    ..

    J.

  • 18. Data: 2011-04-15 11:00:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl> napisał
> [...]
    > file - zbiór dyskowy (plik to struktura danych w paskalu)

    > i tak dalej. Nawet swego czasu napisał informatyczny słownik

    Bielecki ?

    O tym mozna by dlugo jak sie cos prawidlowo tlumaczy, i czy wolno
    napisac myszla, czy nalezy manipulator stolokulotoczny, a swiete
    wojny wyznawcow jedynie slusznego Pascala o pliki to jeszcze
    pamietam :-)

    J.

  • 19. Data: 2011-04-15 11:19:55
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@C...pl> napisał w
    wiadomości news:4da80759$1@news.home.net.pl...

> [...]
    ews
    > I bądź tu mądry. Ciekawe który wariant jest (będzie) poprawny ?

    No przecież na pewno nie ten z linku powyżej.

  • 20. Data: 2011-04-15 11:29:35
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Fri, 15 Apr 2011 13:00:50 +0200, J.F. napisał:

    > Bielecki ?

    10 PRINT "Hello my name is Jan Bielecki"
    20 GOTO 10

    I we WSZYSTKICH książkach to samo.

    Aha. I jeszcze tablica ASCII :-)

    --
    #begin 755 signature.exe
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB