  • Data: 2014-09-16 21:24:01
    Temat: Re: Zaczelo sie, wojna Apple kontra reszta swiata
    Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-09-15 19:43, Pszemol pisze:

    > Nie bardzo, bo słuchwki z Androidem sa do siebie bardzo podobne, faktycznie
    > wystarczy więc znać dobrze jedną aby wiedzieć dużo o innej jak się ja
    > wezmie na chwile do ręki.

    No niby podobne ale producenci lubią cudaczyć. Ja używam sgs3, a na
    wakacjach próbowałem coś ustawić w jakimś HTC i w Sonym. Całkiem inaczej
    zorganizowane Settings. Jestem też przyzwyczajony, że na dole oprócz
    _przydatnego_ klawisza Cofnij jest klawisz opcji. Łatwo się nim
    wprowadza zmiany w konfiguracji otwartego w danej chwili programu. A w
    tamtych zonk. Jak się dostać do opcji i ustawień?

    > Co innego gdy tak samo próbowałbys oceniać telefon z innym systemem i z
    > tego wynikająca inną kulturą używania go - wtedy już narobisz duzo bledow
    > oceniają przy zalożeniach zrobionych na podstawie znajomości innego systemu
    > operacyjnego.

    Jak przy przejściu z Samsunga na HTC, tylko że bardziej :)

    --
    pozdrawiam
    MD