  • 31. Data: 2011-03-13 19:28:51
    Temat: Re: Zaczelo sie
    Od: Jack22 <j...@p...onet.pl>

    > Twoj znajomy jest pierdolniety.
    >
    > Dysiek

    o sobie mówi Ekolog:)

  • 32. Data: 2011-03-13 19:29:34
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Zaraz sie dowiesz, ze na bank winna jakas puszka...

    W wiekszosci przypadkow winna jest puszka - tutaj nie jest inaczej:

    http://www.tvnwarszawa.pl/ulice,news,skoda-w-motocyk
    liste-dwuletnie-dziecko-potracone,134058.html

  • 33. Data: 2011-03-13 19:31:08
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > o sobie mówi Ekolog:)

    Mowienie o sobie w 3 osobie tez jest oznaka pierdolca ;-)

    Dysiek

  • 34. Data: 2011-03-13 19:43:16
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 13 Mar 2011 12:15:47 +0100, MarcinJM napisał(a):

    > Ok 10 mijanych motocyklistow, KAZDY jedzie jak idiota.
    > Sezon przeszczepow nerek zostal niniejszym oficjalnie otwarty.

    Generalizujesz! Ja wczoraj między Juratą a Helem widziałem dwóch
    harleyowców. Jechali jak normalni ludzie. Dla odmiany dziś na Morskiej w
    Gdyni widziałem przygłupa, który z dziewuchą za plecami na gumie startował.
    Głupków dłużej się pamięta, ale normalnych też się spotyka.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 35. Data: 2011-03-13 19:54:30
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-03-13 14:36, JanKo pisze:
    > Agent MarcinJM nadaje:
    >
    > Znaczy jak, pod prąd jechali? ;-)

    Dzisiaj widziałem na Bródnie 126p jadące pod prąd - na Łabiszyńskiej,
    jechał od Kondratowicza - do Pizza Hut pojechał sobie pod prąd ;)

    Pozdrawiam !

  • 36. Data: 2011-03-13 19:59:34
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2011-03-13 12:15, MarcinJM pisze:
    > Ok 10 mijanych motocyklistow, KAZDY jedzie jak idiota.
    > Sezon przeszczepow nerek zostal niniejszym oficjalnie otwarty.

    Fakt faktem, że ludzie głupawki dostali. Nie wiem, jak na jednośladach,
    ale mnie przedwczoraj koleś zajechał tak drogę (zmienił mi pas przed
    samą maską), że gdybym nie wcisnął po heblach i nie wjechał prawą stroną
    na krawężnik (dzięki Bogu bez przechodniów), to bym mu siedział w tyłku
    (auć!). Mam nadzieję, że felga to przeżyła, ale jeżeli to czyta
    kierownik tego jasnobrązowego WOxxxx z Górczewskiej, to niech wie, że
    jest mi winien kołpak na prawe przednie koło (dojechałem do domu i
    zauważyłem, że go nie ma - musiał odpaść przy tym najechaniu na krawężnik).
    pwz

  • 37. Data: 2011-03-13 20:24:22
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 13-03-2011 o 19:59:34 pwz <p...@o...eu> napisał(a):

> [...]
    > jest mi winien kołpak na prawe przednie koło (dojechałem do domu i
    > zauważyłem, że go nie ma - musiał odpaść przy tym najechaniu na

    Jeżeli jechał tobie po błotniku, to trzeba było jechać prosto, on by się
    obrócił wokół własnej osi.

    A ty byś miał minimalne uszkodzenia.

  • 38. Data: 2011-03-13 20:30:22
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin MM

    > Jeżeli jechał tobie po błotniku, to trzeba było jechać prosto, on by się
    > obrócił wokół własnej osi.
    >
    > A ty byś miał minimalne uszkodzenia.

    A lekarz co na to?

  • 39. Data: 2011-03-13 20:38:22
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin pwz

> [...]
    > jest mi winien kołpak na prawe przednie koło (dojechałem do domu i
    > zauważyłem, że go nie ma - musiał odpaść przy tym najechaniu na

    Napraw hamulce i nie jeździj tuż przy krawężniku. ;)

  • 40. Data: 2011-03-13 20:52:14
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:ilie2i$tee$1@news.onet.pl...

    > jak zwykle widzisz tylko wariatów. Najczęściej małolatów bez prawka.
    > Koło mnie motocykli mnóstwo ale jakoś wariatów nie stwierdzono.

    Ja niestety wczoraj mialem tez wczoraj kiepskie odczucia poczatku sezonu
    moto, choc nie zgadzam sie ze stwierdzeniem, ze _wszyscy_ jada jak wariaci.
    Ale grupka, ktora widzialem na Bitwy Warszawskiej (DC) w ciagu 3 minut
    przegiela kilkukrotnie. Najpierw - przepchneli sie na poczatek 2 pasow w 5
    czy 6 moto (to mi zupelnie nie przeszkadza i zawsze im ulatwiam), ale po
    zapaleniu sie zielonego... nie ruszyli blokujac oba pasy (trzeci jest, ale
    sie konczy po 15m za skrzyzowaniem). Nastepnie - jeden uskutecznial jazde na
    jednym kole jakies 50-60km/h, przy duzym ruchu, wywrotka skonczylaby sie
    tragicznie, po czym przejechali przez duze skrzyzowanie - rondo Zeslancow -
    czesc na glebokim pomaranczowym, a dwojka na glebokim czerwonym. Ale
    widzialem jeszcze ze 20 motonitow, ktorzy nie powodowali niebezpiecznych
    sytuacji na drodze, chociaz nie moge powiedziec, ze nie lamali przepisow :-)

    --
    Axel