  • 1. Data: 2011-01-07 08:57:53
    Temat: Zachlapany bagnet
    Od: "Ramzes" <j...@g...pl>

    Witam
    Co może byc przyczyną zachlapanego bagnetu ? Możliwe ze odpięty
    przepływomierz ?

  • 2. Data: 2011-01-07 13:53:56
    Temat: Re: Zachlapany bagnet
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-01-07 08:57, Ramzes pisze:
    > Witam
    > Co może byc przyczyną zachlapanego bagnetu ? Możliwe ze odpięty
    > przepływomierz ?

    Jeżeli olej wychlapuje przez otwór bagnetu górą, to zapchana jest odma.

    Natomiast jeżeli po prostu dół bagnetu brudny jest od oleju, to jest to
    normalne.

  • 3. Data: 2011-01-07 14:18:54
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Jeżeli olej wychlapuje przez otwór bagnetu górą, to zapchana jest odma.
    >
    > Natomiast jeżeli po prostu dół bagnetu brudny jest od oleju, to jest to
    > normalne.

    stanem nienormalnym jest czysty bagnet ;) bez oleju

    Icek

  • 4. Data: 2011-01-07 18:19:31
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    A u mnie latem bardzo powoli spływa olej ( kilka godzin ), a zimą po 24h
    ledwo dwa milimetry pokazuje - reszta sucha. Olej w silniku jest, lampka
    ciśnienia gaśnie albo od razu albo po góra 1,0 - 1,5s. I tak jeżdżę cały
    czas. Jakby nie było to już bym chyba zatarł? I co może być nie tak?

    --
    Mateusz Bogusz

  • 5. Data: 2011-01-07 19:23:42
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Jeżeli olej wychlapuje przez otwór bagnetu górą, to zapchana jest odma.
    >
    > Natomiast jeżeli po prostu dół bagnetu brudny jest od oleju, to jest to
    > normalne.

    Ty naprawde zrozumialeś pytanie?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 6. Data: 2011-01-07 19:30:20
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "Ramzes" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Co może byc przyczyną zachlapanego bagnetu ?
    Ja zauważyłem u siebie na bagnecie jakiś białawy osad, daje się łatwo
    usunąć, ale pamiętam, że wcześniej się nie pojawiał.

    --
    Jotte

  • 7. Data: 2011-01-07 22:24:24
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Ramzes" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ja zauważyłem u siebie na bagnecie jakiś białawy osad, daje się łatwo
    > usunąć, ale pamiętam, że wcześniej się nie pojawiał.

    ten majonez pojawia sie zimą, jak jeździsz z nierozgrzanym silnikiem na
    krótkich odcinkach

    Jacek

  • 8. Data: 2011-01-07 22:30:29
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ten majonez pojawia sie zimą, jak jeździsz z nierozgrzanym silnikiem na
    > krótkich odcinkach
    W tym wypadku wątpię, bo zapomniałem napisać, że to jest bagnet od jakiegoś
    starego silnika, mam go w szafce na narzędzia i nim farbę mieszam. To pewnie
    ta farba zostaje.
    Przepraszam - mam takie poczucie humoru. :)))

    --
    Jotte

  • 9. Data: 2011-01-08 03:49:12
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > stanem nienormalnym jest czysty bagnet ;) bez oleju

    tak silnik się psuje ;)

    przetestowałem ~130km @120..160km/h :)
    -cylindry się zacierają i wyrywa wtedy "korby"? z cylindrów i je potem mieli.

    pozdrawiam.