  • Data: 2011-03-22 16:00:03
    Temat: Re: Zabrali mi dowod :/
    Od: "Tytus" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Siemka

    *** "Marcin Gardeła"
    Pouczać może policja zachodniej europy czy generalnie kraju o kulturze
    społecznej...

    Na tym bym zakonczyl - bo watpie zeby w krajach europu zachodniej kierowca
    przyjezdzal na obowiazkowe badanie techniczne pojazdem w przerazajacym
    stanie technicznym wiedzac o tym.
    A na uwage diagnosty iz to i owo nie bangla w autku i bedzie wynik badania
    "N" tlumaczyl iz wlasnie jedzie to warstatu to wszystko naprawic...
    A w naszej kulturze takie zachowanie jest czyms powszechnym.
    Ba znam takich co twierdza, ze jak mi diagnosta nie klepnie to pojada na
    inna stacje zamiast doprowadzic pojazd do jakiego-takiego stanu
    technicznego.
    A policja ma mozliwosc podreperowania budzetu bo budzet to druga sprawa.
    Niestety za stan techniczny nie ma u nas mandatow.

    --
    Tytus
    żółta motorynka