  • 1. Data: 2010-03-06 18:04:37
    Temat: Zablokowana laga?
    Od: AZ <a...@g...com>

    Witam,

    więc problemów ciąg dalszy - rozebrałem przód bo chciałem zmienić olej
    w lagach (bez rozbierania). No i mam dziwny problem... Jedna z lag
    zablokowała mi się w pozycji ścisniętej (ale jakieś 0.5 cm od końca
    porównując z drugą i za cholere nie daje się jej wyciągnąć (obracać
    się da). To co było w tej ladze dziwnego że ktoś pod sprężyne wrzucił
    podkładkę :-( I zamiast być podkładka-dystans-podkładka-sprężyna było
    podkładka-dystans-sprężyna-podkładka i się zastanawiałem co mi stuka
    czasem przy hamowaniu i odbijaniu zawieszenia...

    A na domiar złego w tej zablokowanej ladze tłoczysko chodzi całkiem
    lużno tzn. przy wyciąganiu go nie ma oporu tak jak w drugiej.

    Grupo poradź.
    Dzięki.
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 2. Data: 2010-03-06 18:24:27
    Temat: Re: Zablokowana laga?
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-03-06 19:04, AZ pisze:
> [...]
    >
    > A na domiar złego w tej zablokowanej ladze tłoczysko chodzi całkiem
    > lużno tzn. przy wyciąganiu go nie ma oporu tak jak w drugiej.

    prawdopodobnie zle poskladana laga i moze cos blokowac mechanicznie,
    trzeba by ja rozebrac i zweryfikowac jej stan, nie ma co ryzykowac, lub
    zatarte zaworki, bo jak mowiles jakies tam szambo bylo

    Michał V-R
    gg 9409047

    żyje się raz, potem się tylko straszy