    From: "Icek" <i...@d...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zabila człowieka. Twierdzila, ze to sarna
    Date: Wed, 10 Mar 2010 18:35:39 +0100

    > Jak mi wytłumaczysz jak można pomylić człowieka z sarną przy
    > potrąceniu, to kupię tę wersję.

    zacznijmy od tego jak sie nos znalazl pod maska????

    W mojej ocenie taka sytuacja moze sie zdarzyc _tylko_ gdy nos jest ponizej
    maski w momencie uderzenia. W kazdym innym gdy nos (i glowa) sa powyzej to
    zawsze sa slady na szybie przedniej i dachu.

    Jak auto nie ma takich sladow (jest fotka) to znaczy sie ze ten czlowiek byl
    na poziomie gleby gdy go uderzyla. Mogla wiec zalozyc ze czlowiek nie lezy
    na jezdni.

    Icek