    From: "GB" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zabiła człowieka. Twierdziła, że to sarna
    Date: Wed, 10 Mar 2010 15:33:56 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Jadac w nocy boczna, zapewne nieoswietlona droga latwo jest wjechac w
    > kogos..
    > Poza tym skoro kobieta sie - jak pisza -  nie zatryzmala to moim zdaniem
    > swiadczy to wlasnie o tym, ze nie wiedziala ze wjechala w czlowieka.
    >
    > Gosc rownie dobrze mogl byc napruty i ulozyc sie na lekka drzemke na drodze
    > (widzialem takiego), jak wylezc zza jakiegos drzewa prosto pod samochod
    > (takiego tez widzialem)

    Tyle że nawet jeśli gościu był napruty, to i tak przejechać przez niego bez
    zauważenia się nie da (no chyba że samemu jest się naprutym). A skoro kobieta
    nie wiedziała w co wjechała to powinna to sprawdzić.

    Rozumowanie typu "nie wiem w co wjechałam, więc pewnie to sarna bo... tak
    będzie mi wygodniej" delikatnie mówiąc jest poniżej poziomu i kwalifikuje panią
    do oddania PJ. Niezależnie od tego czy facet był napruty, spał na drodze, wypadł
    nagle zza drzew itd. - bo nie oceniam tu kto był sprawcą wypadku (rzecz zresztą
    raczej nie do sprawdzenia), a samo zachowanie się kierowcy po nim.

    Tak czy siak, wychodzi na to że albo lepsza idiotka, albo konsekwentnie kłamie
    od początku. Wg mnie drobne poszlaki wskazują raczej to drugie, choć nie
    przesądzam, bo w końcu głupota ludzka też jest niezmierzona.