  • 31. Data: 2019-04-08 17:58:11
    Temat: Re: Zabierz dziadkowi prawo jazdy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:q8fqg0$jm2$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 08.04.2019 o 11:09, J.F. pisze:

    >Ale one były już praktycznie po drugiej stronie.

    Dwie sekundy od zejscia z wysepki.

    I zadna sie nie popatrzyla na jezdnie.

    >Stoi - jak wejdziesz na GM to można nawet rondo obejrzeć - jak one

    Ale po co mam patrzec na to, co bylo kiedys, skoro widze, co bylo w
    chwili zdarzenia.
    Przejscia nie bylo :-P

    >wchodziły to koleś był jeszcze na rondzie - nie zdziwiłbym się nawet
    >jakby kierunku nie miał.

    Prawdopodobne. Ale one i tak sie nie popatrzyly - przynajmniej takie
    sprawiaja wrazenie przez to rozmazanie.

    >Nie mówię, że nie -choć biorą pod uwagę wyczyny pisiorów w stolicy to
    >cholera ich tam wie. Pytam po prostu czy tych ludzi do reszty
    >pojebało?

    No czemu - moze akurat lubia. Jakos wygrali wybory, ktos ich lubi.
    A to Polska B
    A poza tym - prezydent, zmarly tragicznie w czasie pelnienia
    obowiazkow sluzbowych ... no zasluguje na ulice :-)

    J.

  • 32. Data: 2019-04-08 19:16:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.04.2019 o 17:58, J.F. pisze:

    > Dwie sekundy od zejscia z wysepki.

    I prawie po drugiej stronie.

    > I zadna sie nie popatrzyla na jezdnie.

    NIe wiem - skoro nie patrzyły to po co mordki zamazali? BTW - to wclale
    nie jets tak, że nie patrzyły - spójrz na gm - tam z prawej jest rondo,
    czyli z punktu widzenia pieszego nic - samochody nadjeżdzają z
    naprzeciwka - jak wchodziły to pacjent był pewnie na rondzie. Za bardzo
    kombinujesz - zaraz się okaże, że mając pierwszeństwo na przwejściu
    trzeba jeszcze przepuścić tych na prostopadłej jezdni, bo jeszcze może
    im się zechcieć skręcić i wymusisz?

    > Prawdopodobne. Ale one i tak sie nie popatrzyly - przynajmniej takie
    > sprawiaja wrazenie przez to rozmazanie.

    Patrz wyżej - z punktu widzenia pieszgo on jechał z naprzeciwka.

    A to ich dwóch było tych prezydentów?

    Shrek

  • 33. Data: 2019-04-08 19:54:42
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-04-08 o 17:58, J.F. pisze:

    > Dwie sekundy od zejscia z wysepki.
    >
    > I zadna sie nie popatrzyla na jezdnie.

    Pierwsza się obróciła, jeszcze nim weszła na wysepkę i spojrzała (widać
    na filmie) więc nie kłam :)

    > Ale po co mam patrzec na to, co bylo kiedys, skoro widze, co bylo w
    > chwili zdarzenia.
    > Przejscia nie bylo :-P

    Znak D-6 jest i jest jego definicja...którą od setek miliardów lat,
    ignoranci odczytują: Nochuj-przejście. Kropka :)

    Śnieg napada to też niczego nie będziesz widział :p>

    > Prawdopodobne. Ale one i tak sie nie popatrzyly - przynajmniej takie
    > sprawiaja wrazenie przez to rozmazanie.

    To spójrz jeszcze raz. Jedna się obraca w prawo 1-2 sekunda filmu i nic
    nie widzi, żeby jechało...bo nie jedzie.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>