  • 101. Data: 2010-03-11 08:29:23
    Temat: Re: Zabi3a cz3owieka. Twierdzi3a, ?e to sarna
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > To nie jest zabójstwo tylko (nieumyślny) wypadek ze skutkiem śmiertelnym.
    > Nie odróżniasz tych dwóch rzeczy?

    Załóżmy że rozróżniam. Jednak w dalszym ciągu chciałbym wiedzieć z jakim
    innym zdarzeniem, podlegającym karze, chcesz porównać odebranie komuś życia.
    Inna kwestia to wypadek i ucieczka z miejsca wypadku. Wypadek nieumyślny -
    OK. Ale ucieczka też nieumyślna?

  • 102. Data: 2010-03-11 08:32:29
    Temat: Re: Zabila czowieka.Twierdzila, ze to sarna
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2010-03-11 07:52, Massai pisze:

    > Człowieka pół metra od drogi? Tak, uważam że zawsze widzę. Jakbym
    > uważał że takiego mogę nie zobaczyć to bym jeździł wolniej.

    czyli zupełnie nie jesteś obiektywny bo "uważasz że widzisz" co z niezerowym
    prawdopodobieństwem świadczy o tym że była taka sytuacja, ze nie zauważyłeś, i nawet
    o tym
    nie wiesz :)

  • 103. Data: 2010-03-11 08:37:12
    Temat: Re: Zabila człowieka. Twierdzila, ze to sarna
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2010-03-10 17:41, kamil pisze:
    > Normalny czlowiek po potraceniu czegos wysiadzie i sprawdzi, co to bylo.
    > Chocby po to, zeby zadzwonic po odpowiednie sluzby, bo moze zwierze tam
    > bedzie jeszcze przez kilka godzin konac.

    i co zrobi normalny człowiek jak zobaczy konającą sarnę? karetka nie przyjedzie do
    sarny,
    ze strażą leśną też może być problem zwłaszcza w nocy.

  • 104. Data: 2010-03-11 08:44:31
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 10 Mar, 17:27, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

    > Tak z miesiąc temu, w czasie śnieżycy, w nocy, podobno przejechałem 0,5 m od
    > sarny stojącej przy drodze (tak zeznaje żona, która siedziała obok mnie).

    Zdarzenie mialo miejsce w Karłowie, ale gdzie tam las, coby sarne
    znalezc?
    Karłowo http://tiny.pl/hgtz6

  • 105. Data: 2010-03-11 08:46:27
    Temat: Re: Zabiła człowieka. Twierdziła, żetosarna
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 10 Mar, 18:19, "Icek" <i...@d...pl> wrote:

    > sama w ciemnym lesie w nocy ????

    Tam nie ma lasu!

  • 106. Data: 2010-03-11 08:47:27
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 10 Mar, 18:29, "Icek" <i...@d...pl> wrote:
    > bez
    > kobieta
    >
    > eeeeee, sadze ze sie da.
    >
    > Nie mowie, ze nie bez zauwazenia ale wyobraz sobie kobieta sama w BMW,
    > jedzie lesna droga. Mysli sobie "jestem sama nie wychodze z auta bo ktos
    > mnie zgwalci".

    Tam nie ma lasu!!

  • 107. Data: 2010-03-11 08:49:38
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 11 Mar 2010 08:29:23 +0100, CeSaR wrote:
> [...]
    >Inna kwestia to wypadek i ucieczka z miejsca wypadku. Wypadek nieumyślny -

    Moze byc i nieumyslna, jesli delikwent nie zdaje sobie sprawy ze
    ucieka.

    Mozna zawadzic kogos tylem i nie poczuc, mozna przejechac pijaka na
    drodze i pomyslec ze dziura, moze pijak reke podniosl i wygladal jak
    sarna ..

    J.

  • 108. Data: 2010-03-11 08:52:00
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2010-03-10 13:18, VoyteG pisze:

    > Kiedy - nawet przypadkiem - zabije prowadzac pojazd osobe, ktora nie
    > jest moja matka/corka, to nie powinny poajwic sie te wlasciwe emocje?
    > A moze powinny pojawic sie, tylko te, ze "jak mnie zlapia - posiedze".
    > Moze te i tylko te?

    a co to są "właściwe emocje" ? bo człowiek, jak inne zwierzęta, ma instynkt
    samozachowawczy który działa i kieruje zachowaniami w sytuacji gdy organizm jest pod
    wpływem adrenaliny. W sytuacjach krytycznych nie ma miejsca na poprawność polityczną.

  • 109. Data: 2010-03-11 08:56:07
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    tędy:http://tinyurl.com/mojkowo
    > Lasów brak - pojedyncze drzewa przy drodze, a sarny i jelonki są. Co
    > oczywiście niczego nie zmienia.

    Na zaprezentowanym przez Ciebie rejonie kraju, wiadac w okolicy rejony
    lesne, wprawdzie niewielkie, ale gdzies te lesnie zwierzeta mieszkaja.
    Bo inaczej, to gdzie mieszkaja? Zas w okolicy Karłowa - to nieopodal
    Sochaczewa - sa wyłącznie wiejskie obszary - tzn. pola i zabudowania.
    Obszar zaprezentowany przez Ciebie jest w bardzo malym stopniu
    porownywalny.

  • 110. Data: 2010-03-11 09:06:38
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    VoyteG wrote:

> [...]
    > Sochaczewa - sa wyłącznie wiejskie obszary - tzn. pola i zabudowania.
    > Obszar zaprezentowany przez Ciebie jest w bardzo malym stopniu

    Wiesz, nie każdy jest zoologiem... Może i mogła myśleć że tam mogła być
    sarna.

    --
    Pozdro
    Massai