    From: John Smith <d...@b...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Zabezpieczenie ukladu
    Date: Thu, 23 Jul 2009 12:44:04 +0200

    > To ja się podepnę z pytaniem: Czym? Bo pogooglałem, ale nie znalazłem.

    Tu na grupie jest odpowiedź, kwasem mrówkowym. Ale uważaj, przyjazne dla
    człowieka toto nie jest. Praca wyłącznie pod wyciągiem i w ubraniu ochronnym.
    Innych środków nie podam, są jeszcze bardziej niebezpieczne.

    Osobom które myślą o zabezpieczaniu własności intelektualnej,
    podpowiem tylko, że nie jest to skuteczny sposób. Zawsze znajdzie się
    metoda aby zdjąć zalewę.
    K.