  • Data: 2013-07-16 12:05:13
    Temat: Re: Zabezpieczenia przed nieprzewidzianymi zjawiskami
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 16 Jul 2013 11:03:08 +0200, GAD Zombie napisał(a):

    > A czy przypadkiem nie podobne zadanie powinien mieć bezpiecznik główny w
    > mieszkaniu? W ostatnim przypadku bezpieczniki nawet mi nie drgnęły, a
    > komputery zaświeciły ;)

    No, owszem, ale one chronią przed inwazją spoza domowej instalacji, a może
    to było jakieś przebicie wewnatrz instalacji domowej? Z rynny lub po
    ścianie? Wtedy bezpiecznik tuż przed gniazdem kompa byłby zawsze na miejscu.
    A domowy tylko warunkowo.
    Nie jestem elektrykiem, niech madrzejsi to zaopiniuja :-)

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K