-
51. Data: 2013-05-15 12:26:17
Temat: Re: Zabawy w algorytmikę.
Od: "M.M." <m...@g...com>
W dniu środa, 15 maja 2013 09:21:44 UTC+2 użytkownik Miroslaw Kwasniak napisał:
> Je�eli ja Ciebie rozumiem i si� nie myl� - to niestety intuicja
> siďż˝ myli ;)
> Dla stanu pocz�tkowego
> ? a
> %80 =
> [1 1 1 0 0]
> [1 1 1 1 1]
> [1 1 1 1 1]
> [0 1 0 0 0]
> [0 0 0 1 1]
> Wszytkie 4 nieredundantne rozwi�zania zawieraj� pola, kt�re
> nawet 4-5 razy zmieniajďż˝ stan.
Racja. Dziekuje za przeanalizowanie :)
Dterministyczne gry jednoosobowe ze skonczona iloscia stanow zwykle
maja zlozonosc wykladnicza. Niektore z tych gier sa jednak wyjatkowe i
mozna je rozwiazywac w czasie wielomianowym.
Pozdrawiam
-
52. Data: 2013-05-15 16:11:31
Temat: Re: Zabawy w algorytmikę.
Od: A.L. <a...@a...com>
On Wed, 15 May 2013 07:49:21 +0000 (UTC), Miroslaw Kwasniak
<m...@i...zind.ikem.pwr.wroc.pl> wrote:
>
>Oszacowanie złożoności problemu, zależy od algorytmu ;)
>
Nie
A.L.
-
53. Data: 2013-05-15 16:12:40
Temat: Re: Zabawy w algorytmikę.
Od: A.L. <a...@a...com>
On Wed, 15 May 2013 03:26:17 -0700 (PDT), "M.M." <m...@g...com>
wrote:
>
>Dterministyczne gry jednoosobowe ze skonczona iloscia stanow z
A co to za zwierze?...
A.L.
-
54. Data: 2013-05-16 11:39:04
Temat: Re: Zabawy w algorytmikę.
Od: "M.M." <m...@g...com>
W dniu środa, 15 maja 2013 16:12:40 UTC+2 użytkownik A. L. napisał:
> >Dterministyczne gry jednoosobowe ze skonczona iloscia stanow z
> A co to za zwierze?...
Prawie to samo co dwuosobowe. Przykładem jest gra samotnik, problem
skoczka szachowego, itd. Tez maja drzewo gry, też maja stany opisane jako
wygrane albo przegrane, tez sa dozwolone ruchy w kazdym stanie, tez jest
podzial na gry z pelna informacja i nie (np. niektore pasjanse), ino gra w
nia jeden gracz a nie dwaj.
Pozdrawiam
-
55. Data: 2013-05-16 12:33:37
Temat: Re: Zabawy w algorytmikę.
Od: bartekltg <b...@g...com>
W dniu 2013-05-16 11:39, M.M. pisze:
> W dniu środa, 15 maja 2013 16:12:40 UTC+2 użytkownik A. L. napisał:
>>> Dterministyczne gry jednoosobowe ze skonczona iloscia stanow z
>> A co to za zwierze?...
> Prawie to samo co dwuosobowe. Przykładem jest gra samotnik, problem
> skoczka szachowego, itd. Tez maja drzewo gry, też maja stany opisane jako
> wygrane albo przegrane, tez sa dozwolone ruchy w kazdym stanie, tez jest
> podzial na gry z pelna informacja i nie (np. niektore pasjanse), ino gra w
> nia jeden gracz a nie dwaj.
Pasjans. Albo pouładaj talię kart w kolejności używając jedynie
zamian kart miejscami... zaraz, przecież to sortowanie!
;-)
pzdr
bartekltg
-
56. Data: 2013-05-16 13:02:09
Temat: Re: Zabawy w algorytmikę.
Od: "M.M." <m...@g...com>
W dniu czwartek, 16 maja 2013 12:33:37 UTC+2 użytkownik bartekltg napisał:
> Pasjans. Albo pouładaj talię kart w kolejności używając jedynie
> zamian kart miejscami... zaraz, przecież to sortowanie!
Albo uczenie sieci neuronowej: dobierz tak wartości, aby był minimalny
błąd :)
-
57. Data: 2013-05-20 16:26:34
Temat: Re: Zabawy w algorytmikę.
Od: bartekltg <b...@g...com>
W dniu 2013-05-09 14:15, bartekltg pisze:
> Hmm, dopiero co była poprzednia edycja, albo obsuwa,
> albo robią co pół roku;-)
>
> http://potyczki.mimuw.edu.pl/
>
> 21-28 maja.
No i się zaczęło. Na razie rozgrzewkowe zadanko
z bonusem dla fira, czyli napisz kod najmniejszą
liczbą znaków, a dostaniesz koszulkę:)
pzdr
bartekltg