eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetZabawa z nVidia 3D Vision - wrażeniaRe: Zabawa z nVidia 3D Vision - wrażenia
  • Data: 2011-11-18 18:24:20
    Temat: Re: Zabawa z nVidia 3D Vision - wrażenia
    Od: "Andrzej S." <A...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-11-18 12:21, Rafal Lukawski pisze:
    ...
    >
    > My tu bardziej nawiązujemy do technologii pasywnej, gdzie okulary na
    > lewe i prawe oko są inaczej spolaryzowane, więc pozycja ani odległośc
    > nie ma zupełnie żadnego znaczenia. Hint: wszystkie kina 3d uzywaja
    > pasywnych okularow i widzowie w kazdym rzędzie mają 3d.
    >
    >
    > Powastają co prawda technologie bezokularowe, ale b. trudnym tematem
    > jest wlasnie dostarczenie roznych obrazow do oczu.
    >
    ...

    Przy pewnym poziomie zaawansowania nie ma znaczenia, czy polar,
    czy przelaczanie, czy jakies "sztachetki", itd. Koniecznosc
    zajecia tej czy innej pozycji raz ma znaczenie, raz nie ma,
    ale jest to zaledwie drobna (techniczna) niedogodnosc. Nie powiesz,
    ze przeszkadza Ci migotanie obrazu 100 Hz, skoro w kinie i w TV daja
    bodajze 24 Hz. Zajecie jakiejs pozycji przed ekranem, szczególnie
    w domu tez byloby do przyjecia.

    Kazda wspólczesna technologia 3d potyka sie o bariere akomodacji
    oka do sceny 3d. Oko "mysli", ze scena ma glebokosc, a tu zonk.
    Az dziw, ze Sony wtopil w to miliardy i cos czytalem, ze klopoty
    sa nader powazne.

    pozdro
    --
    A S

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: