  • Data: 2016-09-08 14:57:59
    Temat: Re: Za komuny to było wesoło !!
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SW3" <s...@p...fm.invalid> napisał w wiadomości
    news:op.yngrgqxlctg864@hopeit.linksys...

    > Może ustalmy jedną rzecz: to że byliśmy młodsi i że nie było komórek to
    nie wina/zasługa PRL.

    Oczywiście, ale to, że na założenie telefonu czekało się (w przypadku moich
    rodziców) 19,5 roku to jednak wina PRL-u.

    Albo: ile śmiechu mieli wystawcy na Cebicie (okolice 1990) jak dawałem im
    wizytówkę, a na niej żadnego innego kontaktu jak adres. Jak się
    zorientowałem, z czego się nabijają (jak odchodziłem od stoiska to zaraz
    zwoływali kolegów aby pokazać co niezwykłego dostali) to następnym już
    mówiłem, że zapomniałem.
    Nazywało się, że nie ma możliwości technicznych aby firmie założyć telefon.
    Ze dwa lata musieliśmy czekać. Nawet jak to już tuż po PRLu to winię za ten
    stan rzeczy PRL.
    P.G.